Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل شیلات مازندران گفت: این استان پارسال با تولید 14هزار و 500تن ماهی سردآبی قزل آلا، رتبه سوم کشور را به دست آورد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدزاده در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات مازندران افزود:با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب و تنوع زیستی، وجود رشته کوه البرز، 13رشته رودخانه شیلاتی و 5هزارحلقه چاه کشاورزی، این استان را بعنوان یکی از قطب‌های تکثیر و پرورش ماهی سردآبی قزل آلا در کشور تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به برنامه ریزی و تلاش بهره برداران بخش ماهیان سردآبی گفت: این استان پارسال با تولید 14هزار و 500تن ماهی سردآبی قزل آلا، رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد.
محمدزاده افزود: با توجه به فعالیت 334واحد پرورش ماهی سردآبی قزل آلا، گردش اقتصادی در بخش ماهیان سردآبی پارسال با اشتغال هزار و 800نفر، 290میلیارد تومان بوده است. همچنین پیش بینی می‌شود، امسال بیش از 21هزار تن ماهی قزل آلا در مازندران تولید و به بازار مصرف عرضه گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید تن ماهی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران پسروی و کاهش تراز آب دریای خزر را موجب اختلال در توان نیروگاهی دانست و گفت: برای افزایش تولید برق لایروبی حوضچه‌ها و نیروگاه دیگری آماده شده است که به‌زودی بهره‌برداری می‌شود.

یوسف نوری ۶ اردیبهشت در بازدید از نیروگاه برق شهید سلیمی نکا، به قدمت نیروگاه تولید برق نکا اشاره کرد و افزود: تجهیز، تعمیر و به روز رسانی نیروگاه برق نکا با توان داخلی و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان نوسازی شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به دانش فنی و برخورداری از ابزار و تکنیک‌های جدید، خاطرنشان کرد: منابع انسانی در نیروگاه نکا دارای مهارت ویژه‌ای در بخش فنی هستند.

این مسئول افزود: تامین نقدینگی و اجرای برنامه کوتاه مدت در اولویت کاری ما قرار دارد از این رو لازم است روش مالی جدید برای نیروگاه در نظرگرفته شود و در پروژه‌ها از توان و مشارکت مردم نیز استفاده شود.

مدیرعامل نیروگاه برق نکا نیز با ابراز خرسندی از اینکه استاندار مازندران از توان و تجربه خود پیگیر مسائل مالی و فنی نیروگاه است، گفت: تامین نقدینگی و اجرای برنامه کوتاه مدت اعم از تعمیر ۱۱ واحد بخار از ۱۴ واحد برنامه‌ای است که در دستور کار قرار دارد.

ادبی فیروزجایی با بیان اینکه امسال علی‌رغم سال گذشته ۲ واحد بخار از محدودیت خارج می‌شود، افزود: در استان مازندران مشکل ناترازی تامین برق را داریم که امیدواریم با رفع محدودیت واحدهای بخار شاهد حل مشکل تامین آب دریای خزر باشیم و با آمادگی کامل در پیک تابستان خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ کوتاهی در تامین برق مازندران انجام نمی‌شود از مردم استان درخواست کرد تا با صرفه‌جویی در مصرف برق فرهنگ سازی لازم انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند