Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اولين نشست از سلسله سمينار هاي تخصصي بررسي اهميت ميراث فرهنگي کيش و خليج فارس در توسعه صنعت گردشگري در جزيره کيش برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، اين نشست با هدف روشن سازي ابعاد مهم نقش ميراث فرهنگي کيش و تاثير آن بر توسعه صنعت گردشگري جزيره کيش، سه شنبه 25 تير از ساعت 10 تا 13 در سالن خوارزمي مرکز همايش هاي بين المللي کيش برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر سيد احمد محيط طباطبائي، رئيس کميته ملي موزه هاي ايران و عضو شوراي فني ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان تهران سخنران اين نشست خواهدبود.
معرفي فضاهاي ميراثي جزيره کيش و نقش تاريخي آنها در تجارت و گردشگري خليج فارس،معرفي پروژه ثبت جهاني سازه هاي آبي کيش، بررسي آيين نوروز دريايي در خليج فارس و لزوم احياي آن، آشنايي با اصول و مباني قوانين ميراث فرهنگي و چگونگي تعامل با بنا هاي ثبت ملي و جهاني، نقش ميراث فرهنگي جزيره کيش به ويژه شهر تاريخي حريره در آينده مقصد گردشگري کيش ، بررسي مشکلات پيش روي فعال سازي ظرفيت تاريخي و ميراثي جزيره در چرخه گردشگري و تبادل نظر در خصوص چالش هاي آينده از جمله موضوعات مورد بحث در اين نشست و سلسله سمينار هاي تخصصي مي باشد.
گفتني است اين نشست هاي تخصصي براي آموزش و بهره مندي از نتايج مطلوب، در ماه هاي آينده به طور مستمر در جزيره کيش برپا مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: موزه ها، بناهای تاریخی و فرهنگی تحت پوشش اداره کل استان سیزدهم فروردین تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی، امروز_پنجشنبه نهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام اماکن فرهنگی- تاریخی شامل موزه‌ها و قلعه‌های تحت مجموعه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در روز دوشنبه سیزدهم فروردین مصادف با شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) تعطیل است.

وی افزود: از مردم انتظار داریم در این زمینه با اداره کل میراث‌فرهنگی گیلان همکاری لازم را داشته باشند و هرگونه بازدید از این اماکن را به روزهای بعد موکول کنند.

کد خبر 740000

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌ میلیون گذشت
  • ۵۰۷ هزار نفر از جاذبه‌های همدان دیدن کردند
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • فهرج یزد، روستای هدف گردشگری می‌شود
  • اقامت ۱۰ هزار مسافر در گلپایگان
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • بازدید بیش از ۴ میلیون مسافر از اماکن مذهبی و تاریخی فارس