Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:10:27 GMT

آزادیخواهان حمایت خود را از شیخ زکزاکی اعلام کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۰۱۶

آزادیخواهان حمایت خود را از شیخ زکزاکی اعلام کنند

به گزارش عصر چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی، وی دراین پیام آورده است: باکمال تاسف خبرهای ناگواری از وضعیت عالم مجاهد جناب اقای شیخ زکزاکی به گوش می‌رسد؛ جنایتی که امروز در کشور نیجریه در حال وقوع است و عده‌ای از انسان‌ها در حال تحمل رنج و شکنجه هستند مایه نگرانی می‌باشد.

پیام حاکیست: این عالم مجاهد را از حقوق اولیه خود محروم نموده و به اتهام واهی مدت زیادی است که در حبس و شکنجه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدعیان دروغین حقوق بشر چشمان خود را در مقابل این جنایات بسته و سکوت مرگباری را اختیار نموده اند و نفرت و ننگ ابدی را نثار خود کرده‌اند؛ سازمان‌های بین المللی نیز با سکوت در مقابل این جنایت هویت خود را از دست داده‌اند و عملاً به یک تشکیلات بی‌خاصیت مبدل شده‌اند.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده است: بر همه آزادی‌خواهان و مسلمانان لازم است حمایت خود را از این انسان‌های آزادی‌خواه به ویژه شیخ زکزاکی اعلام کرده و این جنایت را محکوم نمایند. مسوولان محترم جمهوری اسلامی نیز تلاش خود را برای نجات این انسان‌های مظلوم بیش از پیش بکار گیرند.

شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه از سال ۱۳۹۴ در پی حمله نیروهای ارتش نیجریه به حسینیه بقیه الله در شهر زاریا بازداشت و زندانی شد. نیروهای امنیتی نیجریه سال ۹۳ سه فرزند شیخ زکزاکی را به شهادت رساندند.

۷۴۰۳/‏‬ ۶۱۳۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • روزی به نام تلفن!
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • پیام ویدیویی جدید حماس در مورد اسرای اسرائیلی
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • تصاویر تجمع زنان محجبه تهرانی در حمایت از حجاب
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران