Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین نظری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سود تسهیلات در این طرح ۱۸ درصد است بیان کرد: طرح اعطای تسهیلات بدون دز نظر گرفتن بدهی معوق، چک برگشتی، صورت‌های مالی حسابرسی شده واحد تولیدی و شاخص‌های بانکی در سطح استان در حال اجرا است.

وی گفت: میزان اعتباری که برای این طرح در استان در نظر گرفته شده است ۶ هزار میلیارد ریال است که در سه بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به طرح‌های دیگری که برای رونق تولید و صنعت در حال انجام است افزود: اجرای طرح‌هایی از جمله تسهیلات کمک‌های فنی اعتباری، طرح تسهیلاتی اشتغال فراگیر روستایی و طرح تولید و اشتغال از دیگر طرح‌های مهم دولت به منظور رفع موانع تولیدی واحدهای صنعتی در حال انجام است.

بهره مندی ۱۱۸ واحد تولیدی از طرح تسهیلاتی کمک‌های فنی

نظری با اشاره به طرح تسهیلاتی کمک‌های فنی و اعتباری گفت: این طرح با حمایت استاندار خوزستان و مشارکت بانک ملی در حال اجرا است و از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۸ واحد تولیدی در قالب این طرح تسهیلات دریافت کردند.

وی ادامه داد: تسهیلاتی که در این طرح پرداخت می‌شود با بهره ۶ تا ۸ درصد است و در این مدت یک هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به این تعداد واحد تولیدی پرداخت شده است.

پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات طرح اشتغال فراگیر و روستایی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ۱۳۳ واحد تولید در قالب طرح تسهیلاتی اشتغال فراگیر و روستایی ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌ای از ابتدای امسال تاکنون دریافت کردند و در بخش روستایی نیز ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب این طرح پرداخت شد.

نظری همچنین با اشاره به طرح تولید و اشتغال افزود: این طرح امسال ابلاغ شده است و هنوز اجرایی نشده است، میزان بهره تسهیلات در این طرح بین ۱۲ تا ۱۴ درصد است.

وی گفت: با توجه به مصوبه هیأت دولت و با تصویب و تأیید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تمام کارفرمایان استان از تولیدی، پیمانکاری، صنفی، کشاورزی از بخشودگی جرایم تأمین اجتماعی برخوردار شوند که با توجه به اعلام آمادگی تأمین اجتماعی جهت همکاری حداکثری پیش بینی می‌شود که مبلغ قابل توجهی ناشی از اجرای طرح فوق بخشودگی به نفع تولید باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۸۸۲ واحد تولیدی بررسی شد که از این تعداد رفع مشکل ۴۲۰ مورد دردست اقدام است.

۷۱۵۸/‏۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن رونق تولید خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مرتضی علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در  قالب سفر هیات دولت به استان سمنان ، واحد تولیدی زرین بافت مهربان تولید کننده کیسه‌های پروپیلن ساده تک رشته‌ای و چند رشته‌ای با سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵ نفر را در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی را افتتاح کرد.
همچنین با حضور وزیر صمت واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری تولید کننده انواع جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار هم به بهره برداری رسید.
این واحد با اعتبار ۶۶ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲ هزار تن جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار آغاز به کار کرد.
وزیر صمت در حاشیه افتتاح این واحد‌ها، از اجرای سیاست‌هایی برای توسعه کمی و کیفی صنعت و راه اندازی واحد‌های راکد با توجه به شعار سال و تاکید بر مشارکت مردمی با عنوان جهش تولید خبر داد و گفت: وزارت صمت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کنار آنان است
مرتضی علی آبادی با بیان اینکه سمنان از استان‌های صنعتی و پیشرو در کشور است افزود: در این سفر طرح‌های ویژه حمایت از واحد‌های صنعتی با دستور رئیس جمهور اجرا خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • تسهیلات مسکن در خوزستان بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است
  • رشد بیش از 300 درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان