Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:37:18 GMT

سقف قیمت گوشت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۰۵۰

سقف قیمت گوشت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی اظهار داشت: در پی ارایه پیشنهادی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و پس از بررسی‌های انجام گرفته توسط سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ستاد تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده مرغ را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین کرد.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای حمایت از تولید حداکثری مرغ و همچنین حقوق مصرف کنندگان و در جهت ایجاد شفافیت در بازار این کالا انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عرضه مرغ با قیمتی بیش از این رقم در برخی مناطق ادامه داد: هر گونه تخطی از قیمت فوق از سوی دستگاه های مسؤول مورد اقدام قانونی جدی قرار خواهد گرفت.

کلامی گفت: تولید کنندگان مکلف شدند نسبت به درج قیمت مصرف کننده بر بسته بندی کالاها و نصب اتیکت و بنر در محل عرضه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در مورد قیمت ها از ملزومات تدوین شده در این حوزه است، بیان کرد: همه حلقه های زنجیره تولید مرغ نیز مکلف هستند نسبت به صدور فاکتور رسمی اقدام کنند و در این راستا با همکاری دادستانی‌های کل کشور، دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه ها، عهده دار مسؤولیت نظارت بر اجرای این مهم هستند.

کد خبر 4669480

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت مرغ ستاد تنظیم بازار مرغ گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، بررسی جداول بودجه سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد هزینه وزارت امور اقتصادی و دارایی بیش از ۲۱۷ درصد و سازمان اداری و استخدامی ۱۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این در حالی است که وزارت آموزش و پرورش ۲۰ درصد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های وابسته و تابعه آن ۱۶/۸ درصد افزایش هزینه داشته اند.

دیوان محاسبات کشور بر لزوم اقدام اصلاحی برای رفع تبعیض در این حوزه تاکید دارد.

کد خبر 6085135

دیگر خبرها

  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • سرانه 7 کیلوگرمی گوشت قرمز در سال
  • شرایط واردات گوشت قرمز و دام از ۷ کشور فراهم شد
  • سرانجام برگزاری کنسرت در استان بوشهر به کجا رسید؟
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد