Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر چهارشنبه در جمع تعدادی از کار آفرینان و نجات یافتگان از اعتیاد شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: قاچاق، تولید و توزیع خرد و کلان مواد مخدر در دنیا با برنامه‌ها و شگردهای خاصی صورت می‌گیرد و مخاطرات مختلفی از پدیده شوم مواد مخدر مثل طلاق و بیماری و بحران‌های مختلف گریبانگیر کشورها و جوامع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسلپور با اشاره به اینکه مهمترین مشکل معتادان پس از ترک اعتیاد، ورود آنان به بازار کار است گفت: همه دستگاه‌های مختلف باید با ایجاد فرصت‌های شغلی برای افرادی که مبادرت به ترک اعتیاد کرده اند اقدام کنند و در این راستا در شهرستان از همه کارآفرینان اسلامشهر می‌خواهیم که از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این افراد پس از ترک بهره مند شوند.

وی ضرورت گسترش پیشگیری اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر را حائز اهمیت دانست و بیان داشت: موفقیت مبارزه با مواد مخدر در کاهش تقاضاست و با فرهنگ سازی باید عواقب مصرف مواد مخدر را به خوبی برای هریک از اعضای جامعه تفهیم کرد تا رغبتی برای استعمال مواد مخدر به وجود نیاید.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در این شهرستان چند مرکز ترک اعتیاد وجود دارد افزود: در این مراکز توانمندی‌های بالقوه مددجویان نیاز به شناسایی دارد و ما در فرمانداری مسئولیت آنها را می‌پذیریم که اگر جرمی مرتکب شدند پیگیری کنیم لذا باید شرایطی فراهم شود تا کسانی که مواد مخدر را ترک می‌کنند به جامعه بر می‌گردند و از این طریق از دور تسلسل و بیهوده ترک معتادان و بازگشت به جامعه و پس زدگی آنان و بازگشت دوباره آنعا به سمت مواد مخدر جلوگیری کنیم.

کد خبر 4669481

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اسلامشهر ترک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • ناگفته‌هایی از نجات یافتگان در کوهستان | طبیعت‌گردانی که با مرگ دست و پنجه نرم کردند
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است