Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@22:52:33 GMT

کشف بیش از ۲۷ تن انبه قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۰۷۷

کشف بیش از ۲۷ تن انبه قاچاق

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۷ تن انبه قاچاق در شهر زاهدان خبر داد. تاریخ انتشار: 17:47 - 26 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۱۹۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جاری مبنی بر رونق تولید و مقابله قاطعانه و برخورد با قاچاقچیان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ۱۲ انبار کالا‌های قاچاق را در سطح شهر زاهدان شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از اخذ مجوز قضائی، در بازرسی از این انبار‌ها ۲۷ تن و ۸۶۰ کیلوگرم انبه قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی انبه‌های قاچاق ۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: انبه‌های قاچاق به سازمان اموال تملیکی استان منتقل و افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انبه قاچاق پلیس پلیس میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • معجزه انبه برای سلامت بدن
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند