Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-19@04:12:28 GMT

جانشین پاتوسی در استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۱۹۸

جانشین پاتوسی در استقلال مشخص شد



استقلالی‌ها برای پر کردن جای خالی پاتوسی به دنبال عقد قرارداد با فرناندو کانسین هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بعد از جدایی آیاندا پاتوسی از تیم فوتبال استقلال تهران، مدیران این تیم برای پر کردن جای خالی او به دنبال عقد قرارداد با فرناندو کانسین برزیلی هستند.

طبق شنیده‌ها کانسین برزیلی که با تیم فوتبال اوستنده بلژیک تا سال ۲۰۲۰ قرارداد دارد، همانند پاتوسی با قراردادی قرضی به استقلال خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بازیکن برزیلی که سابقه بازی در اندرلخت بلژیک را هم دارد از سال ۲۰۱۴ در اوستنده عضویت داشته، طی ۸۹ بازی ۱۱ گل نیز به ثمر رسانده است.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغبررسی وضعیت آلودگی هوای کلانشهرها در جلسه شورای عالی محیط زیستایران ادعای مذاکره موشکی با آمریکا را تکذیب کردوکیل پروپئیچ: هنوز پولی از استقلال نگرفته‌ایم/ باشگاه استقلال: پول او را از درآمد فیفا می‌دهیم ریزش بورس در ۱۰ برداشتچرا هر روز تنمان می‌لرزد؟ «شیر شاه» در صدر پرهزینه‌ترین تبلیغات تلویزیونی/ فیلم جدید تارانتینو تبلیغات خود را آغاز کردبرایان هوک: ایران کماکان پیشنهاد مذاکرات را رد می‌کندتصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در استان مازندران/ 14 نفر مصدوم شدندبرگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با عراق، بحرین، هنک‌کنگ و کامبوج همگروه شد+عکسنامزدهای جوایز امی 2019 اعلام شد/ «بازی تاج و تخت» رکورد زد علی نصیریان: قصد بازگشت به تئاتر را ندارمختم رسیدگی به اتهامات ۱۴ متهم ارزی اعلام شدسایر خبرهای داغ

با کیفیت ترین نوارهای نازک،پد روزانه و ...

کسب و کاری پر سود راه اندازی کنید

سیم کارت های رایگان رایتل/تا 3روز دیگر

شرکت در قرعه کشی با خرید نوار بهداشتی

پیشنهادی ویژه برای خوشگارانی با همسرتان

ورود همه آقایان ممنوع

طراحی گرافیکی فقط با 20 هزار تومن

این تابستان را متفاوت بگذارانید

بلیط های ارزان و زیر قیمت بازار بخرید

وکیل خانواده (طلاق،نفقه،مهریه و ...)

افزایش قد با مجرب ترین پزشکان

شورت مردانه فیلی/ شورت فانتزی

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند

بازیکنان استقلال ۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کردند...

طرفداری | استقلالی ها با پول به تعطیلات رفتند.

باشگاه استقلال امروز 5 درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی را به حساب آن‌ها واریز کرد تا آخرین پرداختی سال 1402 نیز انجام شده باشد و شاگردان نکونام با ‌آرامش بهتر به تعطیلات نوروزی بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ ایگور تودور سرمربی لاتزیو شد
  • بایرن مونیخ آماده فروش یوسوا کیمیش؛ پنج مقصد احتمالی مشخص شد
  • استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند
  • حریف سپاهان در جام حذفی مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در آخرین بازی سال؛ اوسمار چه خوابی برای پیکان دیده است؟
  • وینیسیوس تا بازی با سیتی از رئال خداحافظی کرد!
  • عبدالله ویسی سرمربی فولاد شد؛ اعلام رسمی بعد از بازی هفته بیست و یکم
  • داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر؛ کوپال ناظمی داور بازی پرسپولیس - پیکان شد
  • اولین ورودی استقلال در تابستان مشخص شد
  • تکلیف بازی هوادار - استقلال مشخص شد