Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولی گفت: سهم شهرستان سرایان از اعتبارات سال جاری ۲۲ میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان است که در قالب ۱۵۱ پروژه بین ۳۸ دستگاه اجرایی شهرستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «ابراهیم رسولی» امروز (۲۶ تیر) در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سرایان با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تشریح توزیع اعتبارات و شرایط سخت کشور، سهم این شهرستان از اعتبارات تملک، دارائی‌های و سرمایه ای سال ۹۸ را 22 میلیارد و 985 میلیون تومان اعلام که در قالب 151 پروژه بین 38 دستگاه اجرایی شهرستان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار سرایان با اشاره به الزامات موجود در روند تخصیص اعتبارات، یکی از رویکردهای جدید در توزیع اعتبارات را اولویت دادن در توزیع اعتبارات به اداراتی که خدماتشان مستقیما به مردم می رسد عنوان کرد و با توصیه به مدیران گفت: در تعریف پروژه ها با برآورد واقعی هزینه ها؛ بهره وری و اثر بخشی را دنبال کنند.

 

وی خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: باید خود را با شرایط سخت تطبیق دهند و با اعداد واقعی و پروژه های مطالعه شده در کاهش فضای تورمی جامعه سهیم شوند.

 

فرماندار سرایان با تایید مطالبه مدیران و اعضای شورای اسلامی شهرستان در خصوص سهم پائین شهرستان سرایان از اعتبارات ملی گفت: راه اصلی تحقق اعتبارات ملی از مسیر ادارات می گذرد و مدیران ادارات باید مسیرها را با اهتمام و جدیت بیشتری در ادارات کل دنبال و پیگیری کنند.

 

وی با بیان اینکه در جریان پیگیری مطالبه اعتبارات اگر مدیری در حوزه مدیریتی دچار خسارت شود فرماندار در برابر همه مسائل تمام قد ایستاده است و نخواهد گذاشت تا حقوق مدیران در جریان مطالبه گری ضایع شود.

 

رسولی خطاب به مدیران بر تعریف و پیگیری پروژه های ملی تاکید کرد و افزود: اتفاقاتی که در حوزه اعتبارات ملی شهرستان می افتد شایسته این شهرستان نیست و نیازمند ارتقا و افزایش سهم شهرستان از اعتبارات ملی است.

 

وی با اولویت بندی اعتبارات دستگاه های اداری شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه سرایان تنها شهرستانی است که در استان دارای جاده محض عشایری با کاربردی صرفا عشایری است؛ در بازدیدی که از این مناطق داشتم امکان ادامه مسیر به دلیل چاله های فراوان میسر نبود و جاده های عشایری چهار روستای عشایری اصلا از شرایط خوبی برخوردار نبود.

 

وی وجود 1200 خانوار عشایر در شهرستان را یاداور شد و افزود: قریب به 400 خانواده در چهار روستای برخوردار از وضعیت نامطلوب جاده ای ساکن هستند که حتی عشایر هم با شرایط نامطلوب حاکم بر این محورها استفاده از جاده خاکی را بجای آسفالته ترجیح می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه جاده عشایری در سرفصل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه وشهرسازی قرار نمی گیرد و یک مسئله بینابینی است بر همکاری بین دستگاه های مربوطه به منظور ساماندهی راه های عشایری تاکید کرد.

 

وی اختصاص 700 میلیون تومان از ظرفیت اعتبارات توازن بر اساس شاخص‌هایی عشایری تعریف شده را به عنوان اولویت در حوزه روکش آسفالت از محل اعتبارات سال جاری خبر داد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع شیراز جشن های دهه کرامت اردبیل روزنامه سازمان بهزیستی شورای نگهبان خراسان جنوبي شبستان خراسان جنوبی اعتبارات تملک و دارایی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شالبافیان امروز در سفر به شهرکرد گفت: برای طرح‌های بالای ۷۰ درصد اعتبارت لازم دیده شده و تا پایان امسال اختصاص می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری از مستعدترین استان‌ها در حوزه گردشگری است، پیش بینی کرد: با تخصیص اعتبارات لازم این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
استاندار چهارمحال و بختیاری هم افزود: تلاش در حوزه گردشگری نقش بسزایی در بالا رفتن فرهنگ و اشتغالزایی مردم دارد.
حیدری افزود: چهارمحال و بختیاری با توجه به جمعیت ۱۲۰ هزار نفری جامعه عشایری و موقعیت جغرافیایی استان در زاگرس مرکزی می‌تواند به عنوان استان عشایرنشین پایلوت کشور باشد.
به گفته وی با ایجاد اقامتگاه‌های عشایری می‌توان استان‌های عشایر نشین را به هم متصل کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • افتتاح ٢ طرح با اشتغالزایی ۹ نفر در زرند
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی