Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
دختران دم بخت
اگر خودتان دختر دم‌بخت هستيد يا يکي از نزديکان يا آشنايان‌تان در آستانه متاهل شدن است، توجه به نکاتي که در ادامه اين مطلب مطرح مي‌شود براي داشتن انتخابي آگاهانه، کمک زيادي خواهد کرد.
امروزه اهميت تحقيق بيشتر شده است
تحقيق براي ازدواج، کاملا لازم و ضروري است و نبايد براي چنين موضوع مهمي فقط به ظاهرفرد اکتفا کرد چراکه امروزه با پيچيده شدن روابط، تغيير الگوهاي آشنايي و ازدواج و حتي بالا رفتن مشکلاتي مانند اعتياد يا بيماري‌هاي عصبي بايد درباره موضوع ازدواج تحقيق بيشتري کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع همان‌قدر که احتمال ازدواج ناموفق افزايش يافته، ضرورت تحقيق، دقت و شناخت هم بيشتر شده است.
تحقيق کردن با آشنا بودن با خانواده طرف مقابل هيچ منافاتي ندارد. اين که يکي از خانواده‌ها فکر مي کند چون خانواده طرف مقابل را مي‌شناسد پس به تحقيق نيازي نيست، يک اشتباه بسيار بزرگ است که ممکن است باعث مشکلات زيادي در زندگي فرزندشان شود.
در ازدواج دو نوع تحقيق وجود دارد؛ تحقيق اوليه و تحقيق اصلي. تحقيق اوليه، مختصر است که بدون آن نبايد به طرف مقابل حتي اجازه ورود به خانه براي خواستگاري را بدهيم يا به خواستگاري‌اش برويم.
نکات مهمي براي دختران دم بخت
اين تحقيق قبل از خواستگاري انجام مي‌شود و در آن مسئله کفويت خانواده‌ها از نظر اجتماعي، فرهنگي و ديني مد نظر قرار مي‌گيرد. نکات اوليه درباره سن، تحصيلات، خدمت نظام وظيفه (درباره آقايان)، شهر محل زندگي و ... در همان تماس تلفني براي خواستگاري پرسيده مي‌شود اما تحقيق اصلي پس از خواستگاري و جلسات گفت وگوي پسر و دختر و با هدف رفع ابهامات انجام مي‌شود. در زماني که هر دو طرف تا حدودي شرايط يکديگر را پسنديده اند، مرحله دوم تحقيق بايد آغاز شود.
از اين افراد سوال کنيد
آشنايان،دوستان،همکاران وهم دانشگاهي ها،همسايه ها،معرف ها
درباره دختران دم بخت
- تهيه يک فهرست بلند بالا از خصوصيات همسر مورد نظر با تمام جزئيات و ريزه کاري ها اشتباه است. درست است که بايد فردي را انتخاب کنيد که خصوصيات او به نظرات شما شبيه تر باشد اما اگر زياده از حد محافظه کارانه عمل کنيد و تمام زير و بم او را مورد قضاوت قرار دهيد، بالاخره مواردي پيش مي آيد که با فهرست شما همخواني ندارد و همين موضوع باعث مي شود به دليل مسائل جزئي، فرد مورد نظر را قبول نکنيد.
- اگر تا يک سني ازدواج نکرده ايد و حالا فکر مي کنيد دير شده و ديگران شما را زير ذره بين قرار داده اند و بعد فقط به همين دليل، فورا به يک خواستگار بله مي گوييد، بسيار اشتباه مي کنيد.
- در مواردي، دختر خانم ها انتظار دارند فورا عشق و علاقه شديد و رويايي بين آنها و همسر آينده شان به وجود بيايد و به عبارتي طرف مقابل فورا يک دل نه صد دل عاشقشان بشود. وقتي چنين توقعي دارند و زلزله مورد نظر آنها اتفاق نمي افتد، فورا دلسرد شده، عقب مي کشند. اگر انتظار داريد در همان برخورد اول يک رابطه شديد عاشقانه به وجود بيايد؛ جلوي اين ازدواج، يک پرچم قرمز بزرگ نگه داشته ايد. با اين کار واقع بيني را کنار گذاشته ايد، در حالي که دنياي ما کاملا واقعي است.
گردآوري: بخش زناشويي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)