Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@17:31:31 GMT

شعله های آتش پراید را خاکستر کرد+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۳۷۱

شعله های آتش پراید را خاکستر کرد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مجید فرهانی پور عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر، اظهار کرد: مقارن ساعت 14:12 دقیقه حریق یک دستگاه خودرو سواری پراید 131 به سامانه 125 اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه این حادثه در جاده خسروآباد آبادان روبروی شهرک قائم اتفاق افتاده بود، گفت: در این مورد گروه اطفاییه این سازمان در ساعت 14:18 به محل حادثه رسیدند و عملیات اطفا و امدادی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهانی پور افزود: آتش نشان شهرداری آبادان در اوج گرما و در کمترین زمان(14:23 دقیقه) توانستند حریق را مهار کنند.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در پایان بیان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه در دست بررسی می باشد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی ظهر آتش پراید آبادان اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • اوقات شرعی چهارم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر