Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:22:14 GMT

باند سرقت اموال داخل خودرو در آمل متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۴۰۴

باند سرقت اموال داخل خودرو در آمل متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات و اموال داخلی خودرو و تجهیزات کشاورزی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل موفق به شناسایی یک باند حرفه ای سرقت اموال داخل خودرو در آن شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مفخمی، خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شامل، لوازم داخلی و جانبی خودروها به همراه ۱۰ دستگاه پمپ آب کشاورزی کشف کردند.

مفخمی در ادامه، اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۷۹ فقره سرقت، شامل ۱۰ فقره سرقت پمپ آب کشاورزی از مزارع و باغات این شهرستان و همچنین ۶۹ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودروها در شهرستان آمل و سایر شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: رعایت نکردن نکات ایمنی و هشدار های انتظامی در حفظ و نگهداری از اموال از مهمترین عوامل سوء استفاده سارقان است.

وی به مردم و گردشگران، توصیه کرد: در توقف های حتی کوتاه مدت شیشه های خودرو را بالا برده و ضمن خودداری از قرار دادن اشیاء قیمتی در داخل خودرو، حتماً آن را به سیستم های ایمنی مجهز کنند و درصورت مشاهده افراد مشکوک سریعاٌ با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 4669511

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران سرقت آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری نواب صفوی مشهد متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهددر تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را به‌دست آورده و آن‌را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب‌پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی روز گذشته متهم را در حالی پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده در محدوده خیابان 17 شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد. پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به 46 فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

نگهبان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه