Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بازرسان این سازمان در اجرای طرح بازرسی ویژه ایام تابستان به سبب حضور پرتعداد زائران در مشهد بویژه استفاده آنان از وسایل حمل و نقل زمینی، نظارت بر عملکرد غرفه های فعال فروش مواد غذایی در پایانه های زمینی، هوایی و ریلی این شهر را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مقدسی افزود: در اجرای این طرح یکی از غرفه های مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) اقدام به فروش آبمیوه هایی در بسته بندی های فاقد استاندارد و نشانه های بهداشتی می کرد که طی بازرسی از این غرفه هفت هزار بسته آبمیوه غیربهداشتی کشف شد.

وی اظهار داشت: در ظاهر، آبمیوه ها بسته بندی های کارخانه را داشتند اما هیچ نشانی از علائم مجوزهای بهداشتی و استاندارد بر روی آنها دیده نمی شد و آدرسی جعلی روی آنها درج شده بود که پس از پیگیری های بازرسان مشخص شد که شماره و آدرس مربوط به منزل مسکونی است که صاحب آنها هیچ اطلاعی از این آبمیوه ها ندارد.

وی گفت: علاوه بر آن تخلفاتی از جمله گران فروشی، عرضه محصولات تقلبی و قاچاق نیز در غرفه یاد شده مشاهده شد که پس از بررسی سابقه فرد دارنده غرفه، مشخص شد که وی تاکنون ۳۳ مرتبه مرتکب تخلف شده و برای وی پرونده تشکیل شده است.

مقدسی افزود: برای پلمب این غرفه، جانشین دادسرای انقلاب مشهد و پلیس نظارت بر اماکن عمومی همکاری نزدیک با بازرسان این سازمان داشتند.

۷۴۸۹/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنظیم بازار کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال

 ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی  خوزستان با اشاره به انعقاد قرارداد مکانیزه‌سازی پایانه مواد معدنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به ارزش سرمایه‌گذاری قریب به ۲۴ هزار میلیارد ریال میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در اواخر پارسال  گفت: فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد.

او روند صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی طی چند سال اخیر را رو به رشد عنوان کرد و بر ضرورت ساماندهی آن در قالب یک پایانه مجهز به منظور افرایش بهره وری عملیات تخلیه و بارگیری تأکید کرد و افزود: رشد ترافیک و جذب مشتریان جدید از اهم اهداف برای سرمایه‌گذاری در این پایانه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی  خوزستان می‌گوید: در این قرارداد، ضمن بهسازی و نوسازی تأسیسات، محوطه‌ها و انبارها، خرید و تأمین تجهیزات پیشرفته به منظور تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال، افزایش سهم منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از صادرات و واردات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی مد نظر است.  

 آقای گرایلو گفت: در جریان این نشست مقرر شد شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی با اهتمام ویژه به برنامه‌ریزی دقیق به منظور انجام عملیات تخلیه و بارگیری، همزمان در خصوص شروع عملیات اجرایی توسعه سرمایه‌گذاری اقدام کند.

با انعقاد این قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر ۴۰ هکتار ضمن ایجاد ۲۰۰ نفر فرصت اشتغال، شاهد افزایش صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی، کود شیمیایی و افزایش سهم استان خوزستان در صادرات غیرنفتی کشور و ایجاد فرآیند‌های استاندارد عملیات تخلیه و بارگیری در کنار ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل