Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهرالله رخشانی مهر روز چهارشنبه در بازدید از طرح های نیمه تمام شهرستانهای کهگیلویه و چرام اظهار داشت: باید بابرنامه ریزی های انجام شده بخش زیادی از این طرح ها تا هفته دولت و آغاز سال تحصلی تکمیل شود.

وی تعداد طرح های عمرانی در دست اجرای نوسازی مدارس در کشور را نزدیک هشت هزار طرح ذکر کرد و گفت: برای تکمیل این طرح ها بیش از ۶۲ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخشانی مهر تصریح کرد: از این تعداد پروژه در دست اجرا ۲ هزار و ۴۳۶ طرح از محل اعتبارهای استانی، ۲ هزار و ۲۲۸ طرح از محل منابع خیرین و سه هزار و ۲۷۱ طرح از محل بودجه ملی در دست اجراست.

وی استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی از استانهای محروم کشور از  نظر فضای آموزشی دانست و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده روند اجرایی طرح های نوسازی مدارس در این استان تسریع داده می شود .

رخشانی مهر اعتبارات نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ را ۱۵۰ میلیارد ریال دانست و گفت: در سال ۹۷ این میزان به ۵۶۰ میلیارد ر یال افزایش یافت.

وی بر همکاری همه نهادها در تسریع در روند اجرایی طرح های نوسازی تاکید کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: ۱۵۲ پروژه نیمه تمام با ۷۳۳ کلاس درس در شهرستانهای مختلف استان در دست اجراست.

پیروز کرمی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری را بیش از یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی بر همکاری خیرین در تکمیل و بهره برداری از این طرح ها تاکید کرد و گفت: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس به همت خیران مدرسه ساز بومی و غیربومی در این استان ساخته و افتتاح شده است.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه بیش از هشت سال از زمان اجرای طرح های در دست اجرای نوسازی مدارس می گذرد گفت: نیاز است برای تکمیل این طرح ها برنامه ریزی عملیاتی صورت گیرد.

عدل هاشمی پور با اشاه به اینکه بخش زیادی از مدارس حوزه کهگیلویه از لحاظ ابنیه و تجهیزات فرسوده هستند تصریح کرد: نوسازی مدارس ساخت و تکمیل مدارس مناطق محروم را باید در اولویت قرار دهد .

وی افزود: با همکاری نوسازی مدارس از ظرفیت خیرین برای تکمیل و ساخت مدارس به نحو احسن استفاده خواهد شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۰ هزار نفر جمعیت نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر دانش آموز دارد.
رخشانی مهر برای بازدید از طرح‌های عمرانی نوسازی مدارس  به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

۷۵۳۱/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود

گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه گردنه عامری (تنگ اسخی) اظهار داشت: با توجه به اینکه محل انجام این پروژه به عنوان یک گذرگاه پرخطر و پرتردد شناخته می‌شود و همچنین ورودی شمال استان بوشهر است، تسریع در روند انجام پروژه باید در اولویت باشد.

فرماندار دیلم افزود: ایمن سازی محدوده روستای عامری در محور دیلم به بهبهان مطالبه چندین ساله مردم و کاربران جاده‌ای بوده که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی گفت: این طرح به طول ۱/۵ کیلومتر و اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای گردنه عامری با عملیات خاک برداری، خاکریزی، تعریض ابنیه و روکش آسفالت ایمن سازی می‌شود.

فرماندار دیلم جهت جذب اعتبار لازم برای تسریع در روند انجام این پروژه قول مساعد داد.

کد خبر 6086924

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار