Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ارتش این رژیم برای حمایت شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه از راکت‌های مقاومت قصد دارد هزاران درخت در اطراف این شهرک‌ها بکارد.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است این طرح جلوی دید عاملان شلیک راکت‌ها در نوار غزه را می‌گیرد و به این ترتیب در کاهش تلفات مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش کانال 13، این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که یک شهرک‌نشین در جنگ دو روزه اخیر در پی اصابت راکت کشته شد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» هفته جاری اعلام کرد، با گذشت پنج سال از جنگ 51 روزه علیه نوار غزه ، شهرک‌نشین‌های مجاور غزه هنوز احساس امنیت نمی‌کنند.  

آخرین درگیری جدی میان مقاومت غزه و رژیم صهیونیستی مربوط به اردیبهشت‌ماه امسال است. صبح روز شنبه (۱۴ اردیبهشت/۴ می) بود که رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه حمله کرد و مقاومت با شلیک چندین راکت پاسخ داد ؛ اما این اتفاق «موقت» نبود و لحظه به لحظه بر حجم تنش‌ها میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی افزوده شد.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز و شب یکشنبه (۱۵ اردیبهشت/۵ می) نیز ادامه پیدا کرد و مقاومت نیز با شلیک راکت و موشک قاطعانه پاسخ داد. سرانجام با وساطت مصر و قطر و سازمان ملل امروز دوشنبه (۱۶ اردیبهشت/۶ می) آتش‌بس در نوار غزه برقرار شد و آرامش این منطقه را فرا گرفت.

رژیم صهیونیستی در این تهاجم دو روزه  به نوار غزه به نوزادان و جنین‌های چند ماهه هم رحم نکرد اما مقاومت نیز با شلیک بیش از 650 راکت، به تل‌آویو فهماند در مقابل هجمه‌ها، دست بسته نخواهد نشست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید آمریکا درباره جنگ با ایران

«سابرینا سینگ» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در گفت‌گویی در پاسخ به این که آیا آمریکا در صورت پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی عملیات «وعده صادق»، از این عملیات حمایت خواهد کرد یا نه، گفت: ما نمی‌خواهیم شاهد گسترش جنگ غزه و اسراییل در منطقه باشیم و این دلیل مستقر کردن جنگ‌افزارهایمان در منطقه است.

سینگ با اشاره به همکاری نیرو‌های آمریکایی با رژیم صهیونیستی برای مقابله با حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران علیه اراضی اشغالی که در پاسخ به اقدامات متجاوزانه این رژیم انجام گرفت، ادعا کرد: این جنگ‌افزار‌ها توانستند پاسخی قوی از سوی نیروی هوایی ما، ارتش اسراییل و دیگر کشور‌های شریک برای منهدم کردن حدود ۳۰۰ موشک بالستیک، کروز و پهپادی شکل بدهند که به سمت اسراییل شلیک شده بود. بنابراین، ما به اقدامات خود و دستاوردمان در آخری هفته (شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه) مفتخریم.

ایران، شامگاه شنبه، عملیات «وعده صادق» را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرد. ایران این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

اظهارات سخنگوی پنتاگون درباره همکاری قابل توجه نیرو‌های آمریکایی با شرکای آن و ارتش رژیم صهیونیستی برای رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی و تلاش برای ناموفق جلوه دادن این اقدام ایران در حالی است که رسانه‌های عبری گزارش دادند: حمله ۱۴ آوریل ایران متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله با مهمات دقیق (موشک‌های هدایت‌شونده) در تاریخ امنیت جهانی بود. پهپاد‌ها از پایگاه‌های زیادی و از مسافت بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلومتری شلیک شدند.

در این راستا، یک مسئول صهیونیست نیز به روزنامه فایننشال‌تایمز گفت: پهپاد‌هایی که ایران به سمت اسرائیل شلیک کرد با هدف بررسی واکنش‌های اسرائیل و ردیابی پایگاه‌ها و مسیر‌های سامانه‌های دفاعی آن طرح‌ریزی شده بود.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: پاسخ ایران از نظر اهمیت و گستردگی سخت‌ترین حمله از زمان تشکیل اسرائیل بود.

سینگ در بخش دیگری از گفتگو با بلومبرگ در پاسخ به این که با توجه به این که آمریکا به طور علنی حمایت خود از پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را اعلام نکرده است، آیا می‌توان گفت که آمریکا در صورت وقوع چنین عملیاتی، به اسراییل کمک‌های نظامی و اطلاعاتی ارائه نخواهد کرد، گفت: چیزی در این باره برای گفتن ندارم. این تصمیمی است که اسراییل باید اتخاذ کند. آنچه می‌توانم بگویم و به طور علنی و غیرعلنی در تماس‌های وزیر دفاع با همتای او «گالانت» و دیگر تماس‌های این وزارت‌‎خانه و در واقع، دولت مطرح شده، این است که ما نمی‌خواهیم شاهد یک درگیری منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم. آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست.

منبع: ایسنا

tags # آمریکا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • موضع‌گیری جدید آمریکا درباره جنگ با ایران
  • تل‌آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم
  • دست‌وپا زدن «کاتس» درپی ضربه کاری به مهمترین پایگاه هوایی اسرائیل
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست