Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@17:07:47 GMT

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۷۴۵

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی مشخص شد

هاشم‌پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هشتمین نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به ریاست محمدحسن انصاری‌فرد، با حضور کلیه اعضا و شکوری‌، سرپرست دبیرکلی فدراسیون ساعت ۱۴ برگزار شد.

پس از بررسی‌ گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی در نشست قبلی و امروز کمیته فنی و توسعه در نهایت با تایید تمامی اعضا، عباس هاشم‌پور به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس هاشم‌پور سابقه کاپیتانی تیم ملی فوتبال ساحلی و ۸سال مربیگری تیم ملی را در کارنامه خود دارد و به عنوان مربی افتخار کسب مقام‌های قهرمانی آسیا، قهرمانی جام بین قاره‌ای و سومی جام جهانی را بدست آورده است. وی همچنین مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا و دارای مدرک مربیگری سطح یک آسیا است.

همچنین با درخواست هاشم‌پور و تایید اعضای کمیته فنی و ‌توسعه محسن نصراله زاده -سرمربی تیم لیگ برتری شاهین خزر رودسر به عنوان کمک وی انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ساحلی ایران عباس هاشم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فصل آینده فوتبال ساحلی ایران روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۰ تیم از ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید