Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:55:53 GMT

استفاده از ابزار سینما برای ترویج گردشگری + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۷۵۸

استفاده از ابزار سینما برای ترویج گردشگری + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم اشکها و لبخندها در سال ۱۹۶۵ ساخته و در ۲۹ کشور دنیا اکران شد و با اقبال بی سابقه مخاطبان سینما روبه رو شد. اکنون تمامی نقاطی که این فیلم در آنها ساخته شد، تبدیل به اماکن گردشگری برای جهانگردان شد.

 

 

 

بیشتر بخوانید: چالش باز کردن درب بطری توسط هنرپیشه‌های هالیوودی و ورزشکاران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   تلاش برای بهره بردای چندمنظوره از پرده نقره ای + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینما تئاتر دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت برخی کاربران عینک ویژن پرو از سردرد و کبودی چشم

ایتنا - بر اساس گزار‌ش‌ها، عینک واقعیت‌افزوده ویژن پرو اپل در برخی کاربران باعث سردرد، مشکلات گردن، و حتی کبودی دور چشم می‌شود.
ایان بیکرفت، مدیرعامل شرکت مشاوره سیگنال اند سایفر (Signal and Cipher)، این عینک واقعیت ترکیبی ۳۵۰۰ دلاری را عامل درد پایین جمجمه و قسمت کتف و پشتش پس از جلسه‌ای دوساعته دانست. کاربری دیگر پس از استفاده از این ابزار از «کبودی فوق‌العاده چشم‌ها» شکایت کرد.

امیلی اولمن، مسئول بخش رسانه در شرکت رسانه‌ای املاک و مستغلات، هاپسکاچ اینتراکتیو (Hopscotch Interactive)، به وب‌سایت مارکت‌و‌اچ (MarketWatch) گفت: «چند هفته اول نمی‌توانستم زیاد از آن استفاده کنم چون اندازه‌اش مشکل داشت.»

راهنمای اپل برای ویژن پرو از افراد می‌خواهد هنگام استفاده از این عینک واقعیت ترکیبی وقفه‌های زمانی منظم داشته باشند.

در دستورالعمل راهنما آمده است: «در حالی که کم‌کم به استفاده از ویژن پرو عادت می‌کنید، هر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه یک وقفه داشته باشید، و بعد مدت را بر اساس میزان احساس راحتی‌ تنظیم کنید.»

«در صورت بروز احساس ناخوشی یا ناراحتی، مانند تهوع، سرگیجه، سردرد، بی‌حسی، خستگی چشم، درد چشم، یا تغییر در بینایی مانند تاری دید یا دوبینی، استفاده از این ابزار را بلافاصله متوقف کنید.»

وقتی تیم کوک، رئیس اپل، در سال ۲۰۲۳ از این عینک رونمایی کرد، آن را «آغاز عصری جدید برای رایانش» توصیف کرد، که مقصود این شرکت در واقع رایانش مکانی است.

اما وقتی این محصول در فوریه به بازار عرضه شد و در دسترس عموم قرار گرفت، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه افراد کمتر از دو هفته پس از خرید این عینک‌ها را پس داده‌اند و دلیل را مشکلاتی در زمینه راحتی، سلامت و کاربرد ذکر کرده‌اند.

یک کاربر در ایکس (توییتر سابق) نوشت: «بی‌صبرانه منتظرم ویژن پرو را پس بدهم، احتمالا حیرت‌انگیزترین ابزار فناوری است که تابه‌حال امتحان کرده‌ام. اما نمی‌توانم با این سردردها بعد از ۱۰ دقیقه استفاده سر کنم.»

«فقط محض اطلاع، قبلا سایر عینک‌های واقعیت مجازی را امتحان کرده‌ام و هرگز دچار هیچ‌گونه سردردی نشده‌ام.»

الکساندر تورنگرا، مدیر حوزه فناوری، در ایکس نوشت: «دو ساعت بعد از باز کردن جعبه و استفاده از ویژن پرو اپل، تصمیم گرفتم دوباره آن را توی جعبه بگذارم و پس بدهم... خیلی باحال است، اما برای من چیز خاصی ندارد تا از آن به اندازه‌ای استفاده کنم که نگه داشتنش را توجیه کند.» 

دیگر خبرها

  • ادوبی پریمیر پرو به هوش مصنوعی تولید و ویرایش ویدیو مجهز می‌شود
  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال 
  • ابزار و یراق ترمووود
  • شکایت برخی کاربران عینک ویژن پرو از سردرد و کبودی چشم
  • برای ساختن فیلم از شخصیت‌های تاریخی عجله نکنیم/ اگر فیلمساز بودم، فیلمی درباره «شیخ بهایی» می‌ساختم
  • معرفی دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان/از راز عجیب «منارجنبان» تا ساختارهای تاریخی «مادی»
  • سینمایی اجتماعی به سرنوشت سینمای دفاع مقدس دچار نشود
  • از تعارض در تعریف سینمای اجتماعی تا اتهام سیاه نمایی
  • آموزش هوش مصنوعی به آموزگاران در ۲۰۰ دقیقه
  • احتمال تغییر ماده تاریک در کیهان