Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-28@17:12:47 GMT

حمله تروریستی به اتوبوس حامل نظامیان سوری

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۷۷۱

حمله تروریستی به اتوبوس حامل نظامیان سوری

به‌ گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به‌ نقل از پایگاه خبری روسیا‌ الیوم، یک بمب صبح امروز چهارشنبه، در مسیر اتوبوس حامل نظامیان سوری در جاده «الیادوده» شهر درعا منفجر شد که به کشته‌ شدن ۵ نظامی و مجروح شدن ۱۶ تن دیگر منجر شد.
 
یک منبع نظامی در این باره توضیح داد: تروریست‌ها داخل اتوبوس سربازان سوری که در حال رفتن از منازل خود به‌ سمت پادگان نظامی بودند، بمبی را کار گذاشته‌ بودند که با انفجار آن شماری از سربازان سوری کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
با وجود گذشت دو سال از آزادی استان «درعا» از چنگال تروریست‌ها، همچنان شمار زیادی از هسته‌های خاموش مسلح در این استان دیده می‌شوند. طی یک‌ سال گذشته این استان شاهد بسیاری از حملات تروریستی علیه مواضع نظامی وابسته به ارتش سوریه بوده‌ است.
 
همچنین در انفجار تروریستی دیگری در محله «غویران » شهر «حسکه» که امروز رخ داد؛ دو غیرنظامی زخمی شدند.

براساس اعلام خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده از نوع سوزوکی بود و این انفجار منجر به زخمی شدن دو غیرنظامی و خساراتی به منازل منطقه شد.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مقامات بهداشتی روسیه از افزایش شمار زخمی‌های حمله تروریستی جمعه هفته گذشته به سالن کنسرت «کروکوس» در حومه مسکو به ۳۶۰ نفر خبر دادند.

به گفته یک مقام بهداشتی «تا صبح امروز(چهارشنبه) ۳۶۰ نفر شامل ۱۱ کودک در حمله تروریستی زخمی شده‌اند. همچنین ۹۲ تن در بیمارستان بستری و ۶۳ تن نیز مرخص شده و ۲۰۵ نفر نیز به طور سرپایی در حال مداوا هستند.»

در پی حمله تروریستی ۲۲ مارس به سالن کنسرت «کورکوس» در منطقه «کراسنوگورسک» مسکو، دست کم ۱۳۹ نفر کشته شدند. سرویس امنیت فدرال روسیه ۱۱ نفر را به ظن مشارکت در این حمله تروریستی بازداشت کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در نطقی تلویزیونی گفت که براساس اطلاعات اولیه، طرف اوکراینی برای تروریست‌ها، «دریچه ویژه مرزی» گشوده است تا بدون شناسایی‌شدن از مرز عبور کنند.

کد خبر 6063674

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان اسرائیلی زخمی در جنگ غزه به 3160 نفر رسید
  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • افزایش جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۴۳ تن
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • حمله به شرق سوریه ۵ زخمی برجای گذاشت +فیلم
  • حمله هوایی آمریکا به دیرالزور/ ۲۰ نفر زخمی شدند