Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@10:12:44 GMT

خانه هنرمندان فردا باز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۷۸۵

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، به دلیل قطعی برق و تعویض خطوط انتقال قدیمی در منطقه، خانه هنرمندان ایران تنها دو روز تعطیل شده است و برخلاف خبر منتشر شده مبنی بر "تعطیلی تا اطلاع ثانوی"، این مجموعه هنری از روز پنجشنبه مورخ ۲۷ تیرماه برنامه‌های خود را از سر خواهد گرفت و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود، مسئولین برق منطقه فردوسی و شهرداری منطقه ۶، قول داده‌اند که حتماً این مشکل از روز پنجشنبه رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تماشاخانه ایرانشهر بدون مشکل فنی، در این دو روز اخیر میزبان هنردوستان بوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده «شب های ایران» از رادیو چی چست باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     برنامه «شب های ایران» رادیو چی چست، به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و نیروی زمینی) با دعوت از معاون عملیات قرارگاه شمالغرب ارتش به توانمندی‌های ارتش و آمادگی نیروی زمینی می‌پردازد.

معرفی مناطق گردشگری، معرفی هنرمندان، و پرداختن به موسیقی مناطق مختلف از دیگر بخش های این برنامه است که تلاش می‌شود اوقات پر باری از کرانه‌های چی چست برای مخاطبان سراسر کشور و نیروهای مسلح  با درپیش بودن روز ارتش فراهم شود.

همچنین معرفی هنرمندان استانی،  پخش موسیقی‌ های ملی و محلی - ماهنی، پخش تلفن‌ها و پیامک های شنوندگان مرتبط با موضوع هویت محوری و تعمیق روحیه خدمت از آیتم های متنوع این برنامه به شمار می آیند.

برنامه «شب های ایران» به صورت زنده به تهیه کنندگی‌هادی قدرپوران و با اجرای محمد کاظمی و گزارشگری محمد اژدری تقدیم مخاطبان می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برنامه «شب های ایران» را از ساعت 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه 29 فروردین بمدت 90 دقیقه از شبکه‌ رادیویی آذربایجان غربی بشنوند.

 

 

دیگر خبرها

  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • شنونده «شب های ایران» از رادیو چی چست باشید
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا
  • ببینید | لحظه وحشتناک پرواز سقف یک خانه در آسمان در منطقه وزیرکوپرو
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه
  • رونمایی از پیکره هنرمندان برجسته و نامی منطقه بزودی در مهاباد
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه
  • نمایش یک فیلم‌تئاتر و مستند «فراتر از آرمانشهر» در خانه هنرمندان