Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس فدراسیون فوتبال گفت:به معاون باشگاه استقلال گفتم اگر پول شما را آزاد کردند شما دنبال پول فدراسیون هم باشید، بلکه فدراسیون هم از آن طریق هم بتواند پولش را وصول کند.

مهدی تاج در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قرعه‌ای که نصیب ایران در راه مقدماتی جام‌جهانی 2020 شده و همچنین مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

ابتدا در مورد قرعه‌کشی صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

برداشت خود من این است که قرعه‌کشی خوبی صورت گرفت و گروه سخت‌تر و آسان‌تر از ما هم است. به هر جهت ما تیم اول آسیا هستیم و به عنوان تیم قهرمان همه کار انجام خواهیم داد. تیمی که بهترین تیم آسیا است باید آمادگی همه چیز را داشته باشد و ان‌شاءالله خیلی با قدرت و اقتدار در مسابقات ظاهر خواهیم شد. باید شرایطی داشته باشیم که ان‌شاءالله نتایج خوبی گرفته و برای سومین بار راهی جام جهانی شویم. سرمربی تیم ملی هم باید این گروه را طراحی کند ما هم باید بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم و از حالا بر اساس گروهی که نصیب‌مان شده برنامه‌ریزی کنیم. احساس می‌کنم باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری فراهم کنیم.

شما به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم شرکت کردید یا به عنوان نایب رئیس AFC؟

از ابتدا بنا بود من در این جلسه باشم ولی به هر حال ما ایران هستیم و ضمن آنکه من نایب رئیس AFC هستم نماینده ایران هستم و به ایرانی بودنم نیز افتخار می‌کنم.

آیا برنامه‌ای است که کرسی‌های بیشتری نصیب ایران شود؟

ما امیدواریم که این اتفاق بیفتد ما کرسی‌های زیادی در AFC داریم و ان‌شاءالله آنها را افزایش هم خواهیم داد.

حتماً می‌دانید که پروپیچ بازیکن سابق استقلال از این باشگاه شکایت کرده و امیرحسین فتحی شب گذشته مدعی شد که خود باشگاه استقلال با فیفا ارتباط‌هایی گرفته است.

تا آنجایی که خودم اطلاع دارم فتحی نزد آمد و فدراسیون فوتبال نامه‌ای برای علی خطیر نوشت و او را به فیفا معرفی کردیم حتی در نامه ذکر کردیم که خطیر به عنوان نماینده باشگاه استقلال از طرف فدراسیون معرفی شده و معاون استقلال هم همان روز عازم سوئیس شد. من حتی بعد از این قضیه حدود 7 روز بعد پیگیر ماجرا شدم که به من گفتند کارها در حال انجام شدن است. فدراسیون تعامل لازم را انجام داده و کاری که باید انجام می‌دادیم صورت گرفته است. حتی تا ‌آنجا که یادم می‌آید ما چند نامه برای باشگاه استقلال به فیفا فرستادیم خود علی خطیر مدعی شد که در سوئیس آشنا دارد و همه را می‌شناسد. حتی به خطیر گفتم اگر پول باشگاه استقلال را آزاد کردند شما دنبال پول فدراسیون هم باشید، بلکه ما از آن طریق هم بتوانیم پول‌مان را وصول کنیم،او هم قول پیگیری داد.

این روزها سردرگمی اکثر باشگاه‌های لیگ برتری زمان آغاز مسابقات است. شما شفاف بگویید بازی‌ها بالاخره کی انجام می‌شود؟

ما با وزارت ورزش و شورای تأمین چند جلسه برگزار کردیم، سال گذشته در لیگ کشورمان اتفاقات خوبی نیفتاد و واقعیت این است که هر سال این اتفاقات در حال تکرار شدن است. شما دیده‌اید حتی چشم کور شده و سر شکسته و خیلی اتفاقات تلخی رخ داده است. اگر کسی کشته شود چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد؟ هر اتفاقی هم رخ می‌دهد هیچ کس مسئولیت آن را بر عهده نمی‌گیرد. متأسفانه تا هوا بارانی است همه آن پشت قایم می‌شوند اما وقتی آفتابی می‌شوند همه جلو می‌آیند باید روی این مسائل کار کرد. ضمن آنکه این را هم بگویم فیفا و AFC هر بار که با ما جلسه می‌گذارند می‌گویند ما همه چیز را به شما ابلاغ کردیم پس چرا آنها را اجرایی نمی‌کنید؟مطمئن باشید ما را در صورتی که متوجه بشوند الزامات اجرایی نشده محروم می‌کنند. به هر حال امسال بر این باور هستند که مشکلات باید حل شود. تأکید ما هم این بوده که صندلی‌ها شماره‌گذاری شود، دوربین‌ها نصب شود و اگر این اتفاقات انجام نشود اصلاً لیگ برگزار نشود بهتر است. ما چند شرط ساده گذاشتیم بلیت‌ها هم باید به صورت الکترونیک به فروش برسد. واقعاً این شرط‌های ما سه شرط اولیه است. اگر در یک ورزشگاهی 20 هزار جمعیت بیشتر از حد ظرفیت بیایند شما چه کار می‌کنید؟ مگر مردم همین حالا با هواپیما و اتوبوس سفر نمی‌کنند؟ آیا شرکت‌های هواپیمایی و اتوبوس‌رانی بیش از حد ظرفیت بلیت می‌فروشند؟ حتی اتوبوس‌رانی هم امروز بلیت‌هایش را الکترونیکی به فروش می‌رسانند. اینجا هم باید این اتفاقات بیفتد.

حالا که قرعه‌کشی انجام شده برنامه‌ریزی شما برای تیم ملی فوتبال چیست؟

به هر حال ویلموتس قرعه‌کشی و برنامه‌ها را قطعاً دیده و بر اساس آن باید ببینیم با چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم، امروز هم با یکی، دو حریف صحبت کردم شاید زیاد مطرح نباشند ولی جزو تیم‌هایی هستند که به نظرم به درد بازی با تیم ملی ایران می‌خورند. البته تشخیص اولیه این موضوع با سرمربی تیم ملی است.


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغتداوم هوای گرم در کشور مخالفت نتانیاهو با ارتباط میان غزه و کرانه‌باختری در طرح صلح آمریکا خبری مهم که شاید در صورت انتشار آن میترا استاد زنده می‌ماند!تَه مانده‌های سیگاربرگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با عراق، بحرین، هنک‌کنگ و کامبوج همگروه شد+عکس تصویربرداری «فوق لیسانسه ها» به پونک رسیدشهریاری: وکیل نجفی مشغول موج‌سواری بر شایعات است/توضیحات کارشناس اسلحه‌سهرابیان: به استراماچونی گفتند آرمین برود تا حاج صفی بیاید!سرشماری قوها در انگلیس‎تاج: به استقلالی‌ها گفتم طلب‌ ما را هم از فیفا بگیرند/ بدون رعایت 3 شرط لیگ برگزار نشود بهتر استسرنخ گم شدن 2 دختر گنبدی در پایتختبایدن: ترامپ اگه مردی بیا مسابقه شنا سوئدی بدهیم! سایر خبرهای داغ

می خواهید دندان های زیباو صاف داشته باشید؟

بلیط لحظه آخری کیش،مشهد زیر 300 هزار تومان

ورود همه آقایان ممنوع

تور بلیط باکو،هر هفته دوشنبه،پنجشنبه

به صورت اقساطی لوازم خانگی بخرید

پیشنهادی ویژه برای خوش گذرانی با همسرتان

به همین راحتی درآمدی بالا داشته باشید

شرکت در قرعه کشی با خرید نوار بهداشتی

این تابستان را متفاوت بگذارانید

صفحات اپلیکیشن خودرا در کمترین زمان بسازید

فروش ویژه انواع نوار بهداشتی با کیفیت

کفش و پوشاک حرفه ایی کوهنوردی

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت فیفا با پرداخت بدهی استقلال به سانتاکلارا

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلات استقلال در راه دریافت مجوز حرفه ای، بحث مربوط به شکایت سانتاکلارا از این تیم بود. در جریان پروسه انتقال محبی به جمع آبی ها، اقدامات عجیبی از سوی مدیریت وقت استقلال رخ داد که منجر به صدور رأی سنگینی علیه این باشگاه شد.

در جریان انتقال قرضی محمد محبی و در تفاهم نامه میان طرفین آمده بود که استقلال باید مبلغی را بابت رضایت نامه این بازیکن پرداخت کند ضمن اینکه بند 600 هزار یورویی برای دائمی کردن این قرارداد درج شده بود که به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی آبی ها، این قرارداد دائمی نشد.

در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده بود که مبلغ واریزی باشگاه استقلال به صورت ناقص به حساب سانتاکلارا نشست و از 230 هزار یورو ارسالی، 90 هزار یورو به دست باشگاه پرتغالی رسید و هنوز تکلیف 140 هزار یورو دیگر نامشخص است.

در قرارداد محبی، یک بند خسارت 600 هزار یورویی بود که پس از شکایت سانتاکلارا، فیفا آن بند را قبول نکرده بود. باشگاه سانتاکلارا به رأی فیفا اعتراض کرد که پرونده به دادگاه CAS رفت.

رأی دادگاه CAS چندی بعد صادر شد که 350 هزار یورو از آن 600 هزار یورو مورد قبول دادگاه عالی ورزش قرار گرفت. اتفاقا در رأی آمده چون فیش جعلی از سوی استقلال به سانتاکلارا ارسال شده، در رأی دادگاه عالی ورزش تأثیر داشته و آنها مبلغ 350 هزار یورو را قبول کرده است.

در نتیجه استقلال حدود 500 هزار یورو در این پرونده محکوم شد که مدیریت این باشگاه مکاتباتی را با فیفا در این مورد انجام داده تا بخشی از این بدهی (350 هزار دلار) از محل مطالبات استقلال در این نهاد پرداخت شود. استقلال مجوز این موضوع را از فیفا دریافت کرده است. مبلغ باقی‌مانده به همراه جریمه‌ی دیرکرد را نیز باشگاه پرداخت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مبتلایان به چربی خون چگونه روزه بگیرند؟
  • عکس| استقلالی ها وسط اکباتان!
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد/ گام بلند آبی‌ها برای مجوز حرفه‌ای + سند
  • در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند
  • شادی از به بادرفتن چندده میلیارد پول استقلال!
  • محرومیت سنگین فیفا علیه مهاجم سابق سپاهان
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛ مجوز آسیایی نزدیک تر از همیشه!
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • موافقت فیفا با پرداخت بدهی استقلال به سانتاکلارا
  • روسیه: بین ما با یوفا و فیفا دیوار چین قرار دارد!