Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مهدی جمالی نژاد در خصوص این جلسه گفت: دستور نخست جلسه در خصوص ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی بود که گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این زمینه و سوابق آن در جلسات پیشین و همچنین مصوبه هیأت محترم وزیران مبنی بر ساماندهی این موضوع ارائه شد و اعضا نیز نظراتشان را بیان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی با بیان اینکه وزارت کشور به دنبال ضابطه مند شدن حوزه حمل و نقل عمومی شهری است، افزود: وزارت کشور بر اساس مصوبه هیأت محترم وزیران با همکاری دستگاه‌های مرتبط "دستورالعمل نظارت بر آژانس‌های حمل و نقل بار و مسافر شهری" را با هدف ضابطه مند شدن، ساماندهی و ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان تهیه کرده که بخش اعظم آن به تأیید طرفین رسیده و مقرر گردید در خصوص این موضوع در جلسات بعدی بطور مبسوط بحث و بررسی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی نژاد در ادامه گفت: دستور کار دوم جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور بررسی اتصال قطارحومه ای مشهد- شهر جدید گلبهار به شهر چناران بود که پس از ارائه گزارش و توضیحات کارشناسی توسط مشاور طرح و استانداری خراسان رضوی موضوع به تأیید رسید و مقرر شد به منظور اتصال شهر چناران به این خط ۴.۵ کیلومتر به طول آن اضافه شود و طول مسیر به ۴۶ کیلومتر افزایش یابد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش مشرق، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع)

- گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

- گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری

- گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولتی ۱

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی

- بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح اجماع برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم

دیگر خبرها

  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات