Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@16:25:24 GMT

صاحب خروس بی‌محل ۵۰۰ یورو جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۲۹۲۴

آفتاب‌‌نیوز :

دادگاه شهرستان اواز در منطقه پیکاردی فرانسه، پس از شکایت خانم همسایه از آواز بی‌وقت این خروس، صاحبِ کوکو را به پرداخت ۵۰۰ یورو جریمه و تعویض جای این خروس محکوم کرد.

همسایهٔ نیکولا بوشارد، صاحب این خروس، یک خانم مهماندار هواپیما است که به قاضی دادگاه گفته بود روز و شب بارها از صدای این خروس از خواب بیدار می‌شود و نمی‌تواند استراحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی شکایت همسایه، سرانجام قاضی به همراه پلیس در محل حاضر می‌شود تا از چگونگی آوازخوانی کوکو سر در بیاورد. آنها در نهایت اعلام می‌کنند این خروس ظرف ۲۶ دقیقه که آنها در محل بوده‌اند ۲۳ بار قوقولی قوقو سر داده است، یعنی تقریبا هر دقیقه یکبار.

نیکلا که می‌گوید به خاطر هزینه‌های دادگاه تا همینجا هم ۲۰۰۰ یورو زیر قرض رفته و مجبور شده کوکو را به امانت خانهٔ دوستی بگذارد.

او که امیدوار است حکم دادگاه تغییر کند، حالا با به راه انداختن یک طومار آنلاین از مردم خواسته از وی حمایت کنند؛‌ طوماری که تا حالا ۵۰ هزار نفر هم آن را امضا کرده‌اند.

اوال ماه جاری میلادی هم همسایگان خروسی به نام «موریس» به دادگاه شکایت بردند که آواز سحری این خروس تعطیلاتشان را خراب کرده است. حکم دادگاه موریس بناست روز ۵ سپتامبر آینده اعلام شود و اهالی امیدوارند شاکی و متشاکی تا آن زمان آشتی کنند.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خروس فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایه سایه‌ات به سرم مستدام باد...

شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی در وصف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه را مشاهده کنید.

     

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073464 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • همسایه سایه‌ات به سرم مستدام باد...