Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: وجود ۵۲ هزار شهید بسیجی نمود بارز عرصه‌آفرینی بسیج در تمامی حوزه‌ها است. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان گردان‌های بیت المقدس بسیج استان اردبیل اظهار داشت:وجود 52 هزار شهید بسیجی نمود بارز عرصه‌آفرینی بسیج در تمامی حوزه‌ها است و دشمنان از این می‌ترسند که فعالیت بسیجیان به این شکل ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام در برابر قدرت بسیج راه به جایی نبرده‌اند بیان کرد: شهدای والامقام کشورمان با محوریت بسیجی راه در این مسیر ارزشمند و معنوی گذاشتند و برای ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

یاسوج| یادواره 51 شهید بخش محروم لوداب بدون حضور مسئولان برگزار شد+تصاویراردبیل|حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گلزار شهدا و منزل شهید مدافع حرم+ تصاویررئیس سازمان بسیج با خانواده شهید آقایی در اردبیل دیدار کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیج نماد عزت و اقتدار  مسلمان است و از بطن مردم است که دشمنان از همین مسئله می‌ترسند  و تفکر بسیج برگرفته از ادبیات عاشورا است که به همین دلیل هر حماسه بزرگی را از تفکرات مخلص بسیج شاهد  بوده‌ایم.

سلیمانی تصریح کرد: شهدای والامقام کشورمان میراث گرانبهای کشور هستند که در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی کرده‌اند و باید فرهنگ بسیجی در کشور به یک امر نهادینه و فراگیر تبدیل شود و همگان از این مهم آگاه شوند و راه بسیجی را برای ادامه زندگی معنوی و ارزشمند پیش رو قرار دهند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر

دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر در این مراسم به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم میرحیدر و تلاشش در آبادی دانشگاه باهنر و سایر نقاط کشور اشاره کرد و افزود: آثار و رد دست‌های مرحوم میرحیدر در نقاط مختلف کشور و دانشگاه شهید باهنر سال‌ها ماندگار است.

حسین اکبری فرد افزود: او در کنار فعالیت حرفه‌ای در زمینه معماری، در کار‌های خیرخواهانه و حمایت از ناشنوایان نیز حضور داشت و منشاء خیر و برکت حتی خارج از دانشگاه بود.

او اعلام کرد: موزه میرحیدر در دانشگاه شهید باهنر برپا شده است.

شایان ذکر است مرحوم میرحیدر در ۱۵ شهریور ۱۴۰٠ درگذشت و همسر آن مرحوم  سال گذشته همه دارایی‌شان را وقف دانشگاه شهید باهنر کرد.

لازم به توضیح است، جایزه میرحیدر در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری به برگزیدگان رشته معماری اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر