Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:27:51 GMT

موسوی: چوب ترسو بودن لیکنز را خوردم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۳۰۰۳

موسوی: چوب ترسو بودن لیکنز را خوردم

مدافع راست تراکتور اردوی این تیم در ارزروم ترکیه را مفید دانسته و امیدوار است فصل خوبی پیش رو داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد موسوی مدافع راست تخصصی تراکتور در این فصل انگیزه‌های بالایی دارد تا بتواند جایگاهی که در ماشین‌سازی داشت را در جمع قرمزهای تبریزی نیز پیدا کند و عملکرد خوبی ارائه دهد.

 

* کیفیت تیم بالا رفته است

کار کردن با دنیزلی کیفیت تیم و بازیکنان را بالا برده و ایشان با سابقه و افتخارات‌شان نیازی به تعریف من ندارند؛ دنیزلی بی‌دلیل محبوب تورک زبانان جهان نشده و پتانسیل محبوبیت را در کنار موفقیت دارد و در مدتی که بالای سر تیم بوده، توانسته تاثیرات مثبتی را در مجموعه داشته باشد که نشانه‌هایی از امید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* دنیزلی برخلاف قبلی‌ها محبوب است

متاسفانه در فصل گذشته مربیان تراکتور نتوانسته بودند جایگاه خوبی را نزد هواداران تراکتور داشته باشند ولی دنیزلی از همان لحظه ورود به تبریز نشان داد که جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران تراکتور دارد و این برای موفقیت یک تیم خیلی مهم است؛ زمانی که مربی محبوب باشد، فضای کاری بهتری نیز خواهد داشت و در نتیجه راندمان کاری بالا رفته و درصد موفقیت افزایش پیدا می‌کند.

 

* اردوی نفسگیری را پیگیری می‌کنیم

در مرحله بدنسازی هستیم و روزی دو نوبت نیز تمرینات پرفشار داریم؛ دنیزلی تاکید زیادی برای بدنسازی بهتر دارد و این بدنسازی سنگین باعث می‌شود که تیم کمی دیر راه بیفتد ولی در ادامه راه بهتر کار کرده و در انتهای فصل نیز با مشکل بدنی مواجه نشود. البته دنیزلی با روحیه بالایی که به تیم داده، این حجم فشار را قابل تحمل کرده و بچه‌ها همگی با علاقه و رغبت بالایی کار می‌کنند.

 

* این فصل، فصل من است

من پارسال در نیم‌فصل به تراکتور آمدم و به نوعی چوب ترسو بودن لیکنز را خوردم ولی به احترام هواداران و بزرگترهای باشگاه تمریناتم را بدون کوچکترین اعتراضی پیگیری کردم و تلاش کردم نقشی در موفقیت تراکتور داشته باشم ولی این فصل دیگر فصل من است و تلاش می‌کنم بهترین بازی های خود را با پشتیبانی هواداران عزیزمان که در هر شرایطی حمایت کردند، برای تراکتور داشته باشم و هدفم نیز رسیدن به تیم ملی است.

 

* تجارب کاپیتان‌های ملی برایم مهم است

تراکتور کاپیتان‌های تیم ملی را در ترکیب خود دارد و حضور آنها در تمرینات سطح کاری تیم را بالا می‌برد؛ من نیز برای رسیدن به تیم ملی از تجارب آنها استفاده می کنم و این تجارب برایم مهم است که قطعا در این مسیر به من کمک می‌کند.

 

* مسائل مالی جایی در رسانه ندارد

نمی‌خواهم در مورد مسائل مالی صحبت کنم و اعتقاد دارم که چنین مسائلی مربوط به داخل تیم است، تنها در داخل تیم مطرح می شود و جایی در رسانه ندارد؛ ترجیح می‌دهم در این مورد صحبتی نداشته باشم.

سید احمد موسوی تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید احمد موسوی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟

زی‌سان: رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده موسوم به «کینگ مانی» خبر داد. متهم ردیف دوم این پرونده شهره موسوی، نائب رئیس پیشین زنان فدراسیون فوتبال بود که اکنون به ۱۰ سال حبس، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

به گزارش زی‌سان، رئیس کل دادگستری استان تهران درباره رای پرونده کینگ مانی گفت: «بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد». 

 موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نکرد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد. 

شهره موسوی کیست؟

مهندس سیده شهره موسوی، زاده ۸ آذر سال ۱۳۴۵ در گیلان، «مدیر عامل شرکت بادران گستران» و نایب رئیس سوم (بخش زنان) بانوان فدراسیون فوتبال در سال ۹۹ بود که در زمان شهاب الدین عزیزی خادم داری این سمت بود. وی بعد‌ها و در زمان حضور تاج در فدراسیون فوتبال به دستور حراست فدراسیون فوتبال از سمت خود برکنار شد.

موسوی دارای تحصیلات کارشناسی در رشته مهندسی صنایع و فراورده‌های غذایی از دانشگاه شیراز می‌باشد. وی در فررودین ۱۴۰۱ در خصوص پرونده کلاهبرداری رمز ارز کینگ مانی بازداشت شد. خانم موسوی تاکنون سابقه مدیر‌عاملی شرکت بازاریابی شبکه‌ای یا شبکه بادران گستران و مدیر عاملی تیم فوتبال بادران در لیگ آزادگان را در کارنامه خود ثبت کرده است. 

ایشان سال‌ها پیش با فریدون قربانیان ازدواج کرده و دارای فرزند هستند. فریدون قربانیان مشهدی مالک شرکت بازاریابی زنجیره‌ای بادران و رمزارز کینگ مانی، همسر شهره موسوی است. «شهاب الدین عزیزی خادم» بعد از انتخابات اسفند ۹۹ و کسب عنوان ریاست فدراسیون فوتبال، «شهره موسوی» را به عنوان نائب رییس بانوان فدراسیون فوتبال انتخاب کرد. وی در آن زمان در صفحه اینستاگرامش ضمن تشکر برای کسب عنوان نائب رییسی نوشت: «ضمن سپاس و تشکر از مجمع عمومی محترم فدراسیون فوتبال به خاطر اعتماد به اینجانب، امیدوارم با حضورم در مسئولیت امور بانوان فدراسیون فوتبال، گام‌های موثری در راستای رشد و تعالی ورزش فوتبال بانوان کشور برداشته شود». 

شهره موسوی و بزرگترین کلاهبرداری حوزه ارز‌های دیجیتال

نام شهره موسوی پس از پرونده موسوم به رمزارز «کینگ‌مانی» بر سر زبان‌ها افتاد و این دقیقا زمانی بود که وی نایب رئیس فدراسیون فوتبال بود. به گفته منابع در ان زمان بیش از ۳۰۰۰ نفر از مالباختگان در این پرونده کلاهبرداری ثبت شکایت کرده اند بودند. پرونده رمز‌ارز کینگ مانی بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارز‌های دیجیتال است و چندین هزار میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری شده و اکنون پس از سال‌ها احکام سنگین این پرونده صادر شده است و شهره موسوی نیز حکم ۱۰ سال زندان دریافت کرده است. 

طرفداری گزارش داد موسوی و فریدون قربانیان همسرش، مالک یک شبکه بازاریابی مرتبط با رمز ارز «کینگ مانی» بودند. درپی ورشکستی کینگ‌مانی، مال‌باختگان در تجمعات مختلف خواستار رسیدگی به پرونده «کینگ‌مانی» بودند. آنها شهره موسوی را «پادشاه جعل» خطاب می‌کردند؛ اما شهره موسوی همواره چنین شایعاتی را تکذیب می‌کرد تا اینکه روز ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ بازداشت شد. 

در مدت زمان حضور موسوی در فدراسیون، خبر‌های مختلفی از پرونده‌های مالی او و همسرش منتشر می‌شد. در فروردین ۱۴۰۱ خبر بازداشت موسوی منتشر شد. در زمان بازداشت موسوی، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در غیاب او تشکیل جلسه می‌داد و حتی چند بار عنوان شد او به صورت مجازی در جلسات حضور داشته است. 

هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال یک سال و سه ماه پس از بالا گرفتن حواشی کینگ مانی، در دی ۱۴۰۱ شهره موسوی را از نائب‌رئیسی زنان فدراسیون برکنار کرد. 

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد
  • ببینید | سالروز تولد استاد دکتر سیدعلی موسوی
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز
  • تکذیب شایعه ترسناک برای هواداران تراکتور
  • اولین مصاحبه با زورگیران خشن بزرگراه صدر | گول خوردم ... | ویدئو