Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در روز جمعه در ابتدای نمازجمعه با حضور آیت‌الله گلپایگانی، مسئول دفتر رهبر انقلاب و حجت الاسلام علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه کل کشور برگزار می شود، عنوان کرد: از تلاش‌های آیت‌الله نعیم‌آبادی در آن روز تکریم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از هرمزغلامعلی ارجمند، مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با  اشاره به انتخاب حجت الاسلام محمد عبادی زاده توسط رهبر انقلاب  همزمان با روز ولادت امام رضا(ع) گفت: در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، شاهد یک شور و شعف وصف‌ناپذیری در استان بدنبال اعتماد رهبر معظم انقلاب به یک چهره خدوم و انقلابی هستیم.

مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه   مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در روز جمعه در ابتدای نمازجمعه با حضور آیت‌الله گلپایگانی، مسئول دفتر رهبر انقلاب و حجت الاسلام علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه کل کشور برگزار می شود، عنوان کرد: از تلاش‌های آیت‌الله نعیم‌آبادی در آن روز تکریم خواهد شد.

ارجمند تصریح کرد: از صبح فردا پنج شنبه آیت الله گلپایگانی و حجت‌الاسلام علی اکبری میهمان هرمزگان خواهند بود و شورای اداری از ساعت ۱۰ صبح در تالار شهید آوینی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:  مراسم حضور در گلزار شهدا و برپایی استقبال مردمی از ساعت ۱۱ صبح از میدان انقلاب و برپایی یک راهپیمایی تدارک دیده شده و مراسم معارفه ساعت ۱۱.۳۰ در مسجد جامع آغاز و شاهد قرائت حکم توسط مسئول دفتر رهبر انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه امروز نیروهای نظامی ایران در اوج اقتدار هستند گفت:عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش با کارکنان ارتش در استان یزد دیدار کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار با بیان اینکه ارتش یکی از اعضای بزرگ خانواده انقلاب است که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن، دچار تحول شد و در مسیر انقلاب قدم برداشت. 

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود عنوان کرد: اکنون ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما آگاه هستند که خدمت آنها از چه ارزشی برخوردار است و خوب می دانند که هدف آنها دیگر حفظ تاج و تخت طاغوت ها نیست بلکه حفظ امنیت مردم و کشور است. 

ناصری ادامه داد: تکلیف داریم که در مسیر حاکمیت خدا پیش برویم و وظیفه ما خدمت در جامعه اسلامی است و ایمان داریم که هر چه انجام می دهیم، برای حفظ سعادت خود و جامعه انجام می دهیم. 

وی ادامه داد: ارتش برای حفظ منافع مردم، کشور، دین و دنیا و آخرت خود قدم برداشته و ثمرات بزرگ این خدمات هم در دنیا و هم آخرت مشخص خواهد شد. 

امام جمعه یزد بر لزوم تقویت هرچه بیشتر ارتباط میان نیروهای نظامی تاکید کرد و گفت: همین وحدت سبب پیروزی شده بنابراین هم باید این رویه حفظ شود و هم به تقویت آن کمک شود. 

 ناصری، آموزش را از ارکان اصلی در حوزه دفاعی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه یزد پایگاه ارتش ندارد، آموزش نیروهای ارتش در این استان باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع