Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از کلنگ زنی احداث بنای امامزاده سید ابوالقاسم کالار فرزند امام موسی بن جعفر(ع) خبر داد. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بنای فعلی امامزاده در روستای کالار از بخش های کردنشین شهرستان خلخال واقع شده و اهالی محل ارادت ویژه ای به این شخصیت معنوی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به کهولت بنای قبلی، در 310 متر مربع عملیات بازسازی امامزاده آغاز شده و از جمله شبستان خواهران و براداران و حرم قرار است احداث شود.

اردبیل| توسعه امامزاده سیدصدرالدین و امامزاده صالح در دستور کار استبقاع متبرکه و امامزاده‌های اردبیل بهسازی می‌شودطرح آرامش بهاری در 20 بقاع متبرکه و امامزاده اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: همچنین هیئت مذهبی ولایت و توحید از تهران در 90 متر مربع عملیات ساخت دور حرم را عهده‌دار شده است.

به گفته ستوده با توجه به ارادت اهالی ساکن در شهرستان خلخال به این امامزاده، عملیات ساخت امامزاده از زیربنا آغاز شده و می‌تواند در رونق برنامه‌های مذهبی و گردشگری مذهبی این منطقه نقش چشم‌گیری را به دنبال داشته باشد.

احداث مرکز نگه‌داری سالمندان در زمین موقوفی

وی همچنین دیگر پروژه شاخص اوقاف و امور خیریه استان در شهرستان خلخال را احداث مرکز نگه‌داری سالمندان و معلولان عنوان کرد و گفت: این مرکز در زمین موقوفی آقایان البرز و علیرضا محمدی به متراژ 4150 متر مربع احداث می‌شود.

ستوده با بیان اینکه مرکز مستقر فعلی زمین مناسب نداشت، افزود: زحمات پرستاران و پرسنل این مرکز قابل تقدیر است و اداره کل اوقاف و امور خیریه مشارکت در امور خیر متناسب با نیاز جامعه را مسئولیت خود می‌داند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به مشارکت موسسه مهرآفرین در این طرح عمرانی اظهار کرد: با حمایت خیرین، اداره کل بهزیستی و اوقاف استان این مرکز در تیپ استاندارد نگه‌داری از سالمندان برای آقایان و بانوان احداث می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی حق‌بین گفت: این مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود:مجموعه ورزشی امامزاده یحیی شامل ساختمانی ۲ طبقه با زیربنای ۳ هزارو ۷۰۰ مترمربع است.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۱۹۰۴ متر مربع آغاز شده که طبقه اول مجموعه شامل استخر و طبقه دوم بنا شامل سالنی برای ورزش‌های توپی خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تجهیز کارگاه و ثبت سفارش آزمایشات جوش، پیچ و میلگرد انجام شده و اقداماتی از قبیل آرماتوربندی دیوار حائل ضلع شرقی، زنگ زدایی و اجرای پوشش ضد زنگ اسکلت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود