Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: میزان تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده شیراز ۵۰۰ میلیون ریال و در سایر شهر‌های استان فارس ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: نرخ سود این تسهیلات در دوران مشارکت ۹ درصد تعیین شده است و نیز نرخ سود تسهیلات مازاد بر سقف تسهیلات مشارکت مدنی برابر با ۱۸ درصد با بازپرداخت حداکثر ۱۲۰ ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکاور، مدارک مورد نیاز شرایط ثبت نام جهت دریافت تسهیلات ساخت مسکن بافت فرسوده شهری را شامل اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری و واقع شدن پروژه در محدوده مصوب بافت فرسوده شهری که باید در پروانه ساختمانی قید و یا به تایید شهرداری رسیده باشد، اعلام کرد.

تکاور همچنین بیان کرد: شرایط ثبت نام در این طرح نیز بدین صورت است که ابتدا اعتبار پروانه ساختمانی باید حداقل ۶ ماه باشد و نیز پیشرفت فیزیکی پروژه حداقل ۲۰ درصد و حداکثر ۸۰ درصد باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: همچنین در رهن نبودن سند ملکی یا همان آزاد بودن سند و ثبت کامل اطلاعات در سامانه ثبت نام تسهیلات بافت فرسوده از دیگر شرایط ثبت نام برای دریافت تسهیلات ساخت مسکن است.
انتهای پیام/م 

ساخت مسکن در بافت فرسوده شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آئینی شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح ۳۹۲ نوسازی واحد مسکونی بافت فرسوده استان سمنان به میزبانی شاهرود ضمن بیان اینکه نوسازی بالغ بر ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است، ابراز داشت: کار تکمیل نوسازی ۲۵ هزار منزل مسکونی در بافت فرسوده به انجام رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه ۸۲ هزار واحد مسکونی بازسازی شده به بهره برداری رسیدند، افزود: افزایش بازسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده از موضوعاتی که مورد توجه دولت سیزدهم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی برای سال جاری آغاز نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید هدف گذاری شده است، ابراز داشت: در تلاش هستیم تا ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کد خبر 6082187

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم