Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت‌های اتحادیه اروپا در قدس اشغالی و رام‌الله از رژیم صهیونیستی خواستند دست از سیاست تخریب منازل فلسطینیان و کوچاندن آنان بردارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این هیأت‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند که چنین سیاست‌هایی راهکار تشکیل دو کشور و صلح پایدار را در معرض خطر قرار می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که اتحادیه اروپا با نگرانی پیگیر تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب ده‌ها منزل فلسطینیان و آواره شدن ده‌ها نفر از ساکنان آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحاديه اروپا كرانه باختري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: خاورمیانه در لبه پرتگاه است / انتظار حمله اسرائیل به ایران را دارم

آفتاب‌‌نیوز :

«جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه به رادیو اسپانیایی «اوندا سرو» (Onda Cero) با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا گفت: ما بر روی لبه یک پرتگاهیم و باید از آن دوری کنیم.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم!

بورل گفت، انتظار حمله‌ای از سوی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ایران را دارد، اما امیدوار است که این مساله به تنش بیشتر منجر نشود.

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین ادامه داد، یک اختلاف‌نظر فاحش در داخل ائتلاف جناح راستی اسرائیل بین افراط‌گرایان حامی اقدام تلافی‌جویانه خشن و یک فراکسیون میانه‌روتر و معقول وجود دارد.

یکشنبه روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بورل: خاورمیانه در لبه پرتگاه است / انتظار حمله اسرائیل به ایران را دارم
  • بورل: خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • بورل : خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • فراخوان حماس برای تشدید مقاومت مردمی در کرانه باختری
  • نشست فوق العاده اتحادیه اروپا با محور حملات تنبیهی ایران
  • بورل: خواهان کاهش تنش در منطقه هستیم
  • زخمی شدن یک سرباز زن صهیونیست در جنوب نابلس
  • نخستین واکنش اتحادیه اروپا در پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی
  • حماس خواهان خیزش ملت فلسطین شد