Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سروش رفیعی که امروز برای دو مرحله در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا حول حضورش در لیست مازاد و توافق برای دریافت رضایتنامه با مدیران این تمی گفتگو کند، برابر خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

*در مورد اتفاقات 24 ساعت گذشته توضیح می دهید؟

اتفاقات خاصی نیفتاده است. باشگاه تصمیم گرفته و من امروز برای تعیین تکلیف به باشگاه آمده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تعیین تکلیف شد؟

نه هنوز.

*از همین حالا گمانه زنی در مورد آینده شما ایجاد شده است. در این رابطه صحبت می کنید؟

تا زمانی که قرارداد نبندم باز هم این گمانه زنی ها هست و ادامه خواهد داشت.

*روز گذشته پستی منتشر کردید و از مدیران باشگاه انتقاد کردید. در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

هر چیزی که می خواستم بگویم را در پستم توضیح داد و بیشتر از آن چیزی نیست. اگر نیاز باشد باز هم چیزی بگویم، می گویم. حالا قرار است فردا صحبت کنیم.

*می گویند جدایی شما غیر فنی است. 

من که چیزی در این مورد نشنیدم. من تا حالا اختلافی با باشگاه نداشتم. 

*صحبت های شما در ویدئویی که منتشر کردید، گمانه زنی در مورد اختلافتان با باشگاه را بیشتر کرده است.

نه ببینید در آن ویدئو من صحبت کردم و انتقاد کردم از سیستم باشگاه. اگر لازم باشد در آینده بیشتر صحبت می کنم. حالا همانقدر بس است. فردا هم تعیین تکلیف می کنم.

* احتمال ماندنتان وجود دارد؟

نه برای این اینجا هستم که کارم با باشگاه تمام شده است.

*صحبت هایی مطرح شده که سروش در تمرینات با تذکر کالدرون مواجه شده. درست است؟

چه کسانی این حرف را زده اند. فضای مجازی که مجازی است و هر چیزی بخواهند می نویسم. خبرگزاری ها هم که همانطور شده و هر چیزی می خواهند می نویسند. تا الان در مورد مسائلی که بوده صحبت کردم و بعد از تعیین تکلیف باز هم اگر نیاز باشد، صحبت می کنم.

*می گویند شما قربانی بازگشت بشار رسن شده اید. درست است؟

بشار که قبلا هم بوده و با هم در تیم همبازی بوده ایم. اگر یک نفر قرار بود به تیم بیاید و من خوشحال شوم، واقعا آن بشار رسن بود. از صمیم قلب بابت تمدید قرارداد رسن خوشحال شدم. با او در تماس بودم و از این قضیه خوشحالم. من و بشار سال گذشته در یک تیم بودیم.

*می گویند مبلغ قرارداد شما بالا بوده است.

مبلغ قرارداد اگر بالا بود، همان روزی که قرارداد امضا شد، صحبت می شد. مبلغ قرارداد من بالا نیست و از من بالاتر خیلی ها هستند.

*این بحث مطرح می شود که سروش رفیعی بعد از بازگشت از قطر همان بازیکن همیشگی نشد.

اولا اینکه یک بازیکن همیشه نمی تواند به هر حال یک شکل باشد. اگر قرار بود من یا بقیه فوتبالیست همیشه یک شکل باشیم، دیگر مسی و رونالدو نداشتیم. اینطوری یا همه خوب بودن یا بد. من مصدومیت شدیدی داشتم. 4 ماه اصلا ندویدم. هفت ماه اصلا فوتبال بازی نکردم و فکر می کنم این دلایل برای کسی که حداقل یک بار فوتبال بازی کرده، می تواند قانع کننده باشد که چرا من شرایط گذشته ام را نداشتم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر

به گزارش ورزش سه، از هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، تیم رده آخری المرخیه در ورزشگاه خانگی به مصاف تیم مدعی قهرمانی الغرافه رفت که در پایان نتیجه عجیبی رقم خورد  المرخیه ته جدولی موفق به برتری 3 بر 2 شد.

اما مرد اول این میدان کسی نبود جز ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس یعنی بشار رسن 27 ساله که موفق به زدن 1 گل و ثبت 2 پاس گل برای هم تیمی هایش در این مسابقه شد.

المرخیه در این بازی گل اول را  توسط دامه ترائوره از الغرافه دریافت کرد اما در آخرین دقیقه نیمه اول این گل توسط یوسف ان جیه با پاس گل بشار جبران شد. در دقیقه پنجاه و پنجم  بازی بشار رسن موفق به زدن گل دوم تیمش شد تا المرخیه با نتیجه 2 بر 1 پیش بیوفتد. گلی در دقیقه 89 توسط یاسین براهیمی از روی نقطه پنالتی جبران شد اما در آخرین دقیقه بازی بود که بازهم روی پاس گل بشار توسط ان جیه به گل رسید تا یک پیروزی باشکوه را بدست آورد و امیدوار به ماندن در لیگ ستارگان در دو هفته پایانی باشد.

ستاره عراقی المرخیه از نیم فصل دوم و پس از جدایی قرضی  از القطر به المرخیه آمده و تاکنون در 7 بازی موفق به ثبت 3 گل و 3 پاس گل برای تیمش شده است. شاگردان پدرو مارتینز با 14 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارند و امیدوار به حفظ سهمیه خود در دو هفته پایانی خواهند بود.

الغرافه که پس از سال ها شانس کسب قهرمانی در این فصل از لیگ ستارگان را دارد نیز با این شکست 41 امتیازی ماند تا اختلاف دو امتیازی اش در صدر جدول با السد با یک بازی بیشتر حفظ شود. 

دیگر خبرها

  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس