Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@23:29:15 GMT

جریمه 500 یورویی برای صاحب خروس بی‌محل

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۳۱۱۳

ساعت 24- دو هفته بعد از دادگاهی شدن خروس بی‌محلی به نام موریس،‌ کار یک خروس بی‌محل دیگر به نام کوکو هم در فرانسه به دادگستری کشید.

به گزارش یورونیوز؛ دادگاه شهرستان اواز در منطقه پیکاردی فرانسه، پس از شکایت خانم همسایه از آواز بی‌وقت این خروس، صاحبِ کوکو را به پرداخت ۵۰۰ یورو جریمه و تعویض جای این خروس محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسایهٔ نیکولا بوشارد، صاحب این خروس، یک خانم مهماندار هواپیما است که به قاضی دادگاه گفته بود روز و شب بارها از صدای این خروس از خواب بیدار می‌شود و نمی‌تواند استراحت کند.

در پی شکایت همسایه، سرانجام قاضی به همراه پلیس در محل حاضر می‌شود تا از چگونگی آوازخوانی کوکو سر در بیاورد. آنها در نهایت اعلام می‌کنند این خروس ظرف ۲۶ دقیقه که آنها در محل بوده‌اند ۲۳ بار قوقولی قوقو سر داده است، یعنی تقریبا هر دقیقه یکبار.

نیکلا که می‌گوید به خاطر هزینه‌های دادگاه تا همینجا هم ۲۰۰۰ یورو زیر قرض رفته و مجبور شده کوکو را به امانت خانهٔ دوستی بگذارد.

او که امیدوار است حکم دادگاه تغییر کند، حالا با به راه انداختن یک طومار آنلاین از مردم خواسته از وی حمایت کنند؛‌ طوماری که تا حالا ۵۰ هزار نفر هم آن را امضا کرده‌اند.

اوال ماه جاری میلادی هم همسایگان خروسی به نام «موریس» به دادگاه شکایت بردند که آواز سحری این خروس تعطیلاتشان را خراب کرده است. حکم دادگاه موریس بناست روز ۵ سپتامبر آینده اعلام شود و اهالی امیدوارند شاکی و متشاکی تا آن زمان آشتی کنند.

عصر ایران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان  از پرداخت جزای نقدی یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند