Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:09:24 GMT

هشدار ایکاردی به یوونتوس؛ زودتر اقدام کنید

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۳۲۲۰

هشدار ایکاردی به یوونتوس؛ زودتر اقدام کنید

مائورو ایکاردی از یوونتوس خواسته زودتر برای انتقال وی به تورین اقدام کنند.


به گزارش "ورزش سه"، داستان شش ساله حضور ایکاردی در اینتر به پایان رسیده و امیدهای این ستاره 26 ساله و آرژانتینی برای ماندن در سن سیرو بعد از اعلام رسمی پپ ماروتا مبنی بر قرار گرفتن در لیست فروش اینتر به ناامیدی تبدیل شد. با توجه به اینکه ایکاردی قصد دارد فصل بعد در ایتالیا مانده و در سری آ بازی کند، یوونتوس و ناپولی مهم ترین مشتریان این مهاجم گلزن هستند و خود مائوریتو ترجیح می دهد فصل بعد در تورین بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما امروز اسپورت مدیاست مدعی شد ایکاردی به مدیران یوونتوس هشدار داده زودتر برای خرید وی اقدام کنند وگرنه مذاکرات واندا نارا با ناپولی آغاز شده و وی راهی سن پائولو خواهد شد.

 

ایکاردی تنها تا 10 آگوست به یوونتوس فرصت داده تا برای خرید وی اقدان کند وگرنه ناپولی مقصد بعدی او خواهد بود. چندی قبل جلسه ای بین فابیو پاراتیچی، مدیر یوونتوس با واندا نارا برای انتقال ایکاردی به یوونتوس برگزار شد اما اخیرا اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده است.

 

رئیس باشگاه ناپولی چند روز قبل علنا از تمایل این باشگاه به خرید ایکاردی سخن گفت و ممکن است در صورت تعلل یوونتوس، این انتقال در ماه آینده نهایی شود.

مائورو ایکاردی نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا یوونتوس اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مائورو ایکاردی نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا یوونتوس اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی

رئیس پیشین یوونتوس تاریخ بیستمین اسکودتوی بیانکونری را به رقبای خود یادآوری کرد. 

امشب اینتر با پیروزی 2-1 مقابل میلان توانست اسکودتوی این فصل را با اقتدار به دست آورد. 

در حالی که اکانت رسمی باشگاه یوونتوس، قهرمانی اینتر را تبریک گفت، آندره آ آنیلی سهامدار باشگاه در صفحه X خود این واکنش را نشان داد:

آندره آ آنیلی با خط رومی نوشت:

16 می 1982 

و زیر آن شعار باشگاه یوونتوس را نوشته است: "تا پایان"

این تاریخ به بیستمین اسکودتوی یوونتوس اشاره دارد. 42 سال پیش بیانکونری بالاتر از فیورنتینا موفق شد بیستمین اسکودتوی خود را جشن بگیرد و ستاره دوم را نصب کند. یوونتوس 36 اسکودتو دارد و ستاره سوم را هم نصب کرده اما آنها معتقدند در زمین 38 اسکودتو دارند زیرا قهرمانی های سال های 2005 و 2006 به دلیل کالچوپولی در دادگاه از آنها گرفته شد و قهرمانی سال 2006 به اینتر داده شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی