Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت کردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۸۸ میلیارد ریال از این میزان مربوط به مطالبات فروردین ماه تمام مراکز طرف قرارداد با این بیمه بود که پرداخت شد.

دکتر انور اسماعیلی افزود: ۳۲ میلیارد ریال باقی مانده نیز مطالبه اردیبهشت ماه داروخانه های طرف قرارداد از بیمه سلامت استان بود که به صورت کامل پرداخت و بدهی بیمه تسویه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در حال حاضر ۵۴۰ مرکز درمانی و بیمارستانی با بیمه سلامت استان قرارداد همکاری دارند که ۱۴۰ مورد آن داروخانه های سطح شهرها بوده و مابقی نیز مطب پزشکان، آزمایشگاه ها، مراکز رادیولوژی است.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: اکنون وضعیت بیمه سلامت در حوزه پرداخت بدهی ها با قبل از اجرای طرح تحول تفاوتی ندارد و کاملاً پرداخت ها به روز است و بدهی زیادی نداریم.

وی اضافه کرد: طرح تحول نظام سلامت علیرغم اینکه برای بیمه ها هزینه زا بود در کردستان بدلیل جمعیت زیاد بیمه شده ها در زمینه بدهی ها با چالش هایی روبرو شد.
اسماعیلی افزود: این سازمان از خرداد سال ۹۵ یکسال از پرداخت مطالبات عقب بود و این روند در سال ۹۶ نیز تداوم داشت اما در ابتدای سال ۹۷ اقدامات و برنامه های خوبی برای رفع این مشکل انجام گرفت.

اسماعیلی گفت: براساس تفاهم نامه منعقده با دانشگاه علوم پزشکی از اول هر ماه تا روز ۲۵ ماه بعد، ۷۰ درصد مطالبه ماه قبل پرداخت شد و ۳۰ درصد دیگر نیز برای سه ماه بعد و پس از بررسی اسناد باقی می‌ماند.

در استان کردستان بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیشترین تعداد شامل بیش از ۶۰۰ هزار نفر در روستاها ساکن هستند.
۷۳۴۸/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بیمه سلامت مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه

رضا تحویلیان، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه  در خصوص خدمات پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری، گفت : در راستای جوانی جمعیت و تشویق زوجین به فرزندآوری بیمه سلامت بسیاری از هزینه‌های ناباروری را متقبل شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مرکز ناباروری طرف قرارداد در کرمانشاه، تصریح کرد: در مراکز درمان نازایی بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی بیش از ۹۰ درصد هزینه‌ها را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: این زوجین طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۹ بار به مراکز درمانی ناباروری مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به هزینه ۱۲ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومانی بیمه سلامت برای زوج‌های نابارور استان طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: زوجینی که یک‌سال از ازدواج یا از تمایل بارداری گذشته و باردار نشده می‌توانند به مراکز زیرپوشش بیمه سلامت کرمانشاه مراجعه کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه