Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امید جلیلی در این خصوص گفت: این کارگاه در منطقه خین عرب مشهد امروز بازرسی شد و هزار بسته پودر لباسشویی سه و پنج کیلویی فاقد شناسه های مورد تایید معاونت غذا و دارو در این کارگاه کشف و ضبط شد.

جلیلی افزود: بسته های پودر تولیدی توقیف و ضمن تشکیل پرونده تخلف این کارگاه مهر و موم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد پرونده های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی طی سه ماه امسال ۱۰ هزار و ۹۷۲ فقره و تعداد پرونده های مختومه ۱۰ هزار و ۲۸۳ فقره بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعزیرات خراسان رضوی دارو کشف و ضبط مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان

مصطفی خانعلی‌نژاد گفت: از مجوز‌های صادر شده سال ۱۴۰۲، ۶۶ مورد جهت صدور کارت شناسایی، ۶۱۹ مورد صدور پروانه تولید انفرادی، ۶ مورد صدور و تمدید پروانه تولید کارگاهی، ۱۳۴۸ مورد جهت تمدید پروانه تولید انفرادی بوده است.

معاون صنایع‌دستی استان گیلان گفت: رشته‌های مورد فعالیت در این استان بیش از ۸۱ رشته می‌‍باشد که هنرمندان این شهرستان در رشته‌های تولیدات چوبی و حصیری، رشتی‌دوزی، سفال و سرامیک، لباس‌های محلی اقوام، بافته‌های داری و غیرداری، رودوزی‌های سنتی، بافتنی‌های سنتی و... مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: هم اکنون در استان گیلان بیش از ۴۹۰۰۰ نفر هنرمند صنایع‌دستی مشغول فعالیت هستند و ۱۳۴ کارگاه با پروانه تولید گروهی فعال است که این کارگاه‌ها در رشته‌های فوق الذکر مشغول به فعالیت هستند.

گفتنی است هنرمندان دارای پروانه‌های تولید انفرادی و کارگاهی می‌توانند از مزایایی، چون شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها، اهدای تسهیلات و شرکت در دوره‌های آموزشی و مهارتی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • فرآیند تولید پودر لباسشویی توسط کارگران پاکستانی (فیلم)