Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:امروز فضای رسانه ای دشمن برای تزلزل ایمان جوانان، عفت جامعه ما بسیار گسترش یافته است اما می توان با تفکر فرهنگی بسیج و جوانان مومن انقلابی در مقابل قدرت مسموم دشمن ایستادگی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، استان اردبیل اولین مقصد سفر استانی رییس سازمان بسیج کشور بود و از روز گذشته سردار سلیمانی در این استان حضور یافته و در نخستین برنامه  سفر خود  دیدار با خانواده شهدا و غباروبی مزار شهدا قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین روز از سفر رییس سازمان بسیج مستضعفین به استان اردبیل وی صبح امروز در جلسه جهاد فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) شرکت کرد.

هیچ قدرتی توان مقابله با ظرفیت ناشناخته فرهنگی ملت ایران را ندارد

سردار غلامرضا سلیمانی در این جلسه  اظهار داشت:ظرفیت های فرهنگی مهمترین دستاوردهای کشور محسوب می شود و بایستی از ظرفیت های فرهنگی در همه امور استفاده شود؛ اگر ظرفیت های فرهنگی جدی گرفته نشود توطئه و نقشه های دشمن رخنه پیدا خواهد کرد.

وی افزود:بسیج یک نیروی مردمی با ایمان است و استفاده از ظرفیت های مردمی بخصوص جوانان مومن و با ایمان در پیشبرد اهداف بسیج موثر خواهد بود و ما نیز در مجموعه بسیج وظیفه داریم از ماموریت های فرهنگی و ایده های فرهنگی بسیج پشتیبانی کنیم چرا که مهمترین ظرفیت شجره طیبه الهی بسیج است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:امروز فضای رسانه ای دشمن برای تزلزل ایمان جوانان، عفت جامعه ما بسیار گسترش یافته است اما می توان با تفکر فرهنگی بسیج  و جوانان مومن انقلابی در مقابل قدرت مسموم دشمن ایستادگی کرد.   سردار سلیمانی گفت: ظرفیت ناشناخته فرهنگی در درون ملت ایران وجود دارد که هیچ قدرتی نمیتواند با آن مقابله کند که همین سبب رشد قدرت نرم و فرهنگی شده است.

پایگاه های مرکز جوشش جوانان انقلابی و مومن است

سردار سلیمانی در ادامه برنامه های سفر استانی خود به اردبیل با بسیجیان پایگاه نخبه مقاومت بسیج شهید اصغر صبور مسجد قدس اردبیل دیدار کرد.

در این دیدار  گفتگوی صمیمی با بسیجیان به جریان افتاد و شاخص ترین عملکرد بسیجیان در جذب و اعتلای بسیج ارایه شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار صمیمی با بسیجیان اظهار داشت: پایگاه‌ها مرکز جوشش جوانان انقلابی و مومن است و در همه جنبه‌ها می توانند جوابگوی نیاز‌های کشور باشند.

 

وی افزود:ما دوست داریم بیشتر پایگاه‌ها در تراز پایگاه شهید اصغر صبور اردبیل باشد، در آینده نیز برای اعتلای بسیج در پایگاه‌ها برنامه‌های متعدد و متنوعی را تعریف کرده ایم که ان شاءالله بسیجیان عزیز در اجرایی کردن این برنامه‌ها ما را به نحو احسن یاری کند.

بسیج تبدیل به ایده جهانی شده

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:طرح اسوه یکی از طرح‌های جامع بسیج است که پایگاه‌های نخبه را از طریق رسانه‌های مختلف به عنوان یک الگوی مناسب درجامعه معرفی خواهد نمود.

سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های نخبه بسیج استان اردبیل نیز حضور یافت و در این دیدار با اشاره به اینکه بسیج  پنجم آذر ماه امسال  چهل ساله خواهد شداظهار داشت:گذشته موفق ما بدون اشکال نیست و از همه ظرفیت‌ها استفاده نکردایم و فعالیت‌ها در بعضی مواقع همه جانبه نبوده ؛اما امروز بای با استفاده از نو آوری، ابتکار و استفاده از ظرفیت های ناشناخته‌های کشور، نیاز‌های جامعه را در هر عرصه های مختلف رفع کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بسیجیان باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای داشته باشند افزود: رشد و تعالی شدن بسیج باید در دستور کار قرار بگیرد و  عمق بخشی به برنامه‌های بسیج از اهمیت بالایی برخوردار است .

سردار سلیمانی گفت: بسیج این نیروی 20 میلیونی در همه عرصه ها تبدیل به یک الگوی جدید در کشور‌های دنیا شده است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان در پایان سخنان خود افزود: شکست حصر سوریه زمانی اتفاق افتاد که فقط ۱۹ درصد از خاک سوریه در دست وفاداران دولت باقی مانده بود که با شکل گیری بسیج مردمی با الگو گیری از بسیج ایران دشمن را به عقب نشینی وادار کردند.   بسیج سازندگی حکم نهاد تسهیل کننده را دارد   محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور نیز که جزو هیئت همراه سردار سلیمانی بود در حاشیه بازدید از کارگاه های تولید خانگی به خبرنگار سبلان‌ما،  گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های حداقلی به کارهای حداکثری برسیم چراکه کارآفرینی اولویت ترین کار در زمان حاضر است.  

وی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین با توجه به رسالت ذاتی خود برای حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب، در جهت کمک به مردم وارد عرصه تولید و اشتغال می‌شود، گفت: راه اندازی کارگاه‌های اقتصادی مردم‌ محور و کسب و کارهای خانگی در این خصوص بیش‌ از پیش اهمیت دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور اولین گام در تحقق اقتصاد مقاومتی را شناسایی کارآفرین عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی حکم نهاد تسهیل کننده را دارد که در جهت  انجام آن، آسان سازی کارآفرینی، شناسایی ظرفیت کارگاه های اقتصاد مقاومتی و هماهنگی با دستگاه های مرتبط  ضروری است.

سردار سلیمانی عصر امروز پس از دیدار با فرماندهان نواحی استان اردبیل را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.   انتهای پیام/م

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: موشکی برای ایستادگی در مقابل حملات روسیه نداریم

رئیس‌جمهوری اوکراین گفت: فقدان موشک‌های دفاع هوایی، دست ما را برای خنثی کردن حملات موشکی هفته گذشته روسیه به بزرگترین نیروگاه برق‌مان در اطراف کی‌یف بست.

به گزارش مشرق، این اظهارات ولودیمیر زلنسکی در ادامه درخواست‌های مکرر او به متحدان غربی‌اش برای ارسال سامانه‌های دفاعی کمیاب، نشان‌دهنده وخامت اوضاع اوکراین در سایه حملات رو به افزایش روسیه به زیرساخت‌های انرژی این کشور است.

رئیس جمهوری اوکراین در مصاحبه با شبکه پی‌بی‌اس ادعا کرد: از ۱۱ موشک پرتاب شده [روسیه]، هفت موشک را منهدم کردیم و چهار موشک باقی‌مانده نیروگاه تریپیلیا را تخریب کرد. موشک‌های ما برای دفاع از تریپیلیا تمام شده بود.

او پیشتر به متحدانش گفته بود که مجبور است در مورد اینکه از چه چیز محافظت کند دست به اولویت‌بندی بزند و این مستلزم تصمیمات سختی است. او همچنین گفته است که در صورت تداوم حملات روسیه، ذخیره موشکی اوکراین به طور کامل تمام خواهد شد.

نیروگاه حرارتی تریپیلیا بزرگترین تأسیسات انرژی در نزدیکی کی‌یف با ظرفیت یکهزار و ۸۰۰ مگاوات بود.

بر اساس این گزارش، روسیه از اواسط مارس (اواخر اسفند) حملات ترکیبی موشکی و پهپادی خود را برای هدف قرار دادن شبکه انرژی اوکراین آغاز کرده است. در نتیجه این حملات اوکراین هفت گیگاوات از ظرفیت تولید برق خود را از دست داده و نیروگاه‌های حرارتی بزرگ و قابلیت انتقال آن تا حد زیادی آسیب دیده است.

مسکو می‌گوید هدف این حملات کاهش مقاومت اوکراین و تلافی حملات انجام شده اخیر به خاک روسیه است.

متحدان غربی اوکراین تمایلی به ارسال پدافند هوایی اضافی به اوکراین ندارند چراکه پدافند مورد نیاز طبق اعلام کی‌یف ۲۵ سامانه پاتریوت است. در پی درخواست‌های مکرر کی‌یف، آلمان تحویل سامانه جایگزین غیر از پاتریوت را متعهد شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • زلنسکی: موشکی برای ایستادگی در مقابل حملات روسیه نداریم
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • قانون جدید سازمان لیگ؛پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت وشفافیت
  • ایستادگی ایران با قدرت ایمان در برابر استکبار جهانی
  • خبرنگار رژیم صهیونیستی: ایران جسارت، قدرت آتش و قابلیت عملیاتی خود را به رخ کشید
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است