Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی موصلی ظهر امروز چهارشنبه در آئین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد و اداره کل شیلات خوزستان، اظهار کرد: در قالب این تفاهم نامه با همکاری این دو سازمان زمینه ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان فراهم می‌شود.

وی افزود: مدت اجرای این تفاهم نامه پنج سال است و امیدواریم بتوانیم زمینه توانمندسازی خانواده‌ها را به شکل مطلوب‌تری فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: این تفاهم نامه در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های مشترک برای پیشبرد سیاست توانمندسازی اقتصادی کمیته امداد با محوریت اشتغال‌های خرد و کسب و کارهای کوچک منعقد می‌شود.

موصلی گفت: بر این باور هستیم که همکاری دستگاه‌های اجرایی به تحقق اهداف کلان نظام به ویژه حوزه اقتصاد و اشتغال کمک می‌کند و این همکاری از مصادیق توسعه اقتصاد مقاومتی است و می‌تواند ما را به این هدف برساند.

وی یادآور شد: هدف گذاری امسال ما روی ۹ هزار فرصت شغلی است و این هدفگذاری در قالب دو کلان پروژه هدایت و راهبری شغلی که الگوی جدیدی از اشتغال است در سطح کشور و استان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان انجام می‌شود که نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته و اعتبار قابل توجهی است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان یادآور شد: پارسال ۶ هزار و ۱۷۶ فرصت شغلی از طریق اجرای طرح‌های خوداشتغالی در سطح استان با اعتباری معادل ۱۱۵ میلیارد تومان ایجاد شد و خوشبختانه توانستیم ۱۰۰ درصد اعتبار سال گذشته را در این زمینه جذب کنیم.

موصلی افزود: علاوه بر این ۴۳۵ فرصت شغلی از طریق کاریابی با همکاری شرکت‌ها و صنایع استان ایجاد شد که در مجموع با اضافه کردن طرح‌های خوداشتغالی ۶ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی سال گذشته در خوزستان داشتیم.

وی بیان کرد: یکی از محورهایی که با توجه به ظرفیت‌های استان روی آن تاکید خواهیم کرد بحث توسعه شیلات و آبزی پروری ویژه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و دیگر اقشار نیازمند استان است که از امروز به صورت روشمند و منظم و در قالب یک تفاهم نامه مشترک صورت می‌گیرد.

کد خبر 4669568

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد خوزستان توانمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز دوشنبه در آئین واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد خوزستان بیان کرد: نهضت ملی مسکن و خانه‌دار شدن تمام اقشار جامعه یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های دولت مردمی سیزدهم است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار کرد: ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی این استان که در سامانه ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، بعد از واگذاری زمین آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه ساخت مسکن حمایتی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون یک هزار و ۶۰۲ واحد تکمیل شده که امروز همزمان با سراسر کشور در استان به مددجویان کمیته امداد استان واگذار شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان از تلاش همه دستگاه‌های متولی به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 6079201

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی خوزستان
  • واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان
  • ۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش