Web Analytics Made Easy - Statcounter



حسن روحانی 2 قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

بر این اساس، در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور «قانون موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک» و همچنین «قانون اصلاح بند(5) ماده(6) و ماده(2) قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی» را جهت اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغهدف قرار گرفتن فرودگاه سعودی «جازان» با پهپاد انتحاری یمنسخنگوی ترزا می: حضور انگلیس در منطقه خلیج فارس دائمی است نجفی وکیلش را عزل کردیکی از وزرای مهم مکرون استعفا کرد فیلم سیاه از یک زن در پاتوق افیونی وزیر راه: تولیدکنندگان مسکن استیجاری امتیاز ویژه دریافت می کنندترامپ: من نژادپرست نیستمبرتری استقلال مقابل حریف رومانیایی در دیداری دوستانهپشت پرده کنسرت «خواننده اولی ها»انفجار خط لوله گاز در کالیفرنیای‌جنوبی با یک کشته و ۱۵ زخمی جانشین پاتوسی در استقلال مشخص شدسرنخ گم شدن 2 دختر گنبدی در پایتختسایر خبرهای داغ

برای خوشتیپ شدن کلیک کنید

اسباب بازی‌های خانه بازی در منزل

کسب و کاری پر سود راه اندازی کنید

اینترنت رایگان/ این بار واقعیه..

افزایش لایک،بازدید و کامنت در اینستاگرام

آیا می دانید خروج سخت مدفوع خشک باعث ...

افزایش فالور اینستاگرام/کمترین هزینه

سفرهای شگفت انگیز در تابستان

بدون پیش پرداخت لوازم خانگی بخرید

به همین راحتی به رویاهای خود برسید

طراحی بنر تلگرام و اینستاگرام/قیمت مناسب

پیشنهادی ویژه برای خوش گذرانی با همسرتان

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قانون ساماندهی کولبری و ملوانی را ابلاغ کرد

رییس مجلس شورای اسلامی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا،  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، دو قانون «ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان» و « ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری ایلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری» را برای اجرا ابلاغ کرد.

امروز هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت که لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی پس از رفت و برگشت با مجلس خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و به تایید شورای نگهبان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • مجلس بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • رئیس مجلس بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال آینده را ابلاغ کرد
  • وزیر فرهنگ، نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • قالیباف دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • قالیباف قانون ساماندهی کولبری و ملوانی را ابلاغ کرد
  • ابلاغ دو قانون مصوب مجلس به دولت