Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز در اعتراض به تداوم بازداشت شیخ زکزاکی مقابل سفارت نیجریه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،   جمعی از دانشجویان و مردم در اعتراض به تداوم بازداشت شیخ زکزاکی مقابل سفارت نیجریه تجمع کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی که روی آن شعار‌هایی زبان انگلیسی نوشته شده بود، اعتراض خود را به اقدام دولت و حاکمان نیجریه در قبال رهبر شیعیان این کشور نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تجمع در حمایت از شیخ زکزاکی
سخنرانی دانشجویان نیجیریه‌ای در بین دانشجویان معترض ایرانی و قرائت بیانیه توسط رضا میثمی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.     گفتنی است پیش از این ۸ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای خواستار صدور مجوز برای برگزاری تجمع در مقابل سفارت نیجریه علیه سیاست‌های خصمانه وی در رابطه با شیخ زکزاکی شده بودند؛ دانشجویان روز یکشنبه ۲۳ تیرماه را برای این تجمع پیشنهاد داده بودند که با مخالفت فرمانداری و وزارت کشور این تجمع لغو شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجمع در حمایت از شیخ زکزاکی شیخ زکزاکی حمایت دانشجویان از شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم ترکیه در حمایت از فلسطین و غزه

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان از غزه، صدها نفر از مردم ترکیه امروز یکشنبه با حضور در خیابان‌های استانبول ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین در غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

حاضران در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • تجمع مردم ترکیه در حمایت از فلسطین و غزه
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای سبزوار در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم