Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@14:20:14 GMT

انیمیشن کوتاه ام. فوکواوکا

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۳۳۴۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 انیمیشن «ام. فوکواوکا/M-Fukuoka» به کارگردانی جان جونز محصول سال 2016است. این انیمیشن در ستایش ماسانوبو فوکواوکا ساخته شده است. فوکواوكا نویسنده كتاب‌های متعددی بود و مقالات علمی نیز منتشر کرده بود و از دهه 1970 در مستندها و مصاحبه‌های تلویزیونی نیز شرکت داشت. او یک کشاورز و فیلسوف ژاپنی بود که به خاطر شیوه کشاورزی طبیعی و دوباره سبز کردن زمین‌های خشک‌شده معروف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأثیرات او فراتر از کشاورزی بود او الهام بخش افراد بسیاری در جنبش‌های غذایی و شیوه زندگی طبیعی بود. او همچنین یکی از حامیان ارزشمند رعایت اصول طبیعت بود. این فیلم کوتاه را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارتون انیمیشن انیمیشن کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و تهیه کنندگی حسین حقیقی از تولیدات باشگاه فیلم سوره به بخش مسابقه چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو روسیه راه یافت.

جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو (MIFF) یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های سینمایی جهان (دومین جشنواره پس از جشنواره فیلم ونیز) است که با هدف ارتقای تبادل فرهنگی و درک متقابل بین ملت‌ها و توسعه همکاری‌های بیشتر بین فیلمسازان جهان برگزار می‌شود. حامی این جشنواره وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه است.

امسال چهل و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسکو از ۱۹ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برابر با ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می‌شود.

«پیچ تاریخی» پیش از این به جشنواره «سینه کوئست» که یکی از مهمترین جشنواره‌های مستقل در آمریکا و واجد شرایط اسکار است راه پیدا کرده بود و پخش بین‌الملل این انیمیشن بر عهده مرکز بین‌الملل سوره است.

کد خبر 6078788

دیگر خبرها

  • فیلم «آنیتا، گمشده در اخبار» واجد شرایط حضور در رقابت اسکار شد
  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد
  • هری کین، ستاره بی جام دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • ضرورت تغییر شیوه‌های آبیاری در بخش کشاورزی مراغه
  • اعتراض به شیوه مبارزه با فساد در برنامه سمت خدا!