Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:42:29 GMT

تصویری جدید از بازی Death Stranding

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۳۳۶۷

تصویری جدید از بازی Death Stranding

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کوجیما با ساخت عنوان Death Stranding توانست نام خود را بیش از پیش سر زبان‌ها اندازد. اما کوجیما گیمرها را با انتشار تصاویری مبهم و بسیار نامعلوم از بازی، کنجکاو کرد و بسیاری از گیمرها به دنبال فهمیدن از این تصاویر هستند. هرچند معرفی این عنوان نیز بسیار چالش برانگیز بود و در حالی که تمامی طرفداران بازی‌های رایانه‌ای در حال دنبال کردن اخبار E3 بودند، ناگهان کوجیما از بازی Death Stranding رونمایی کرد و تریلر این بازی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این گیم پلی باعث شد مراسم E3 به کلی فراموش شود و تمامی گیمرهای کنسول PS4 ترجیح دادند اخبار عنوانی را که مدت‌ها برای عرضه‌اش انتظار کشیده بودند را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: جزییات جدید بازی Gods and Monsters منتشر شد

کوجیما پس از انتشار تریلر بازی خود باز هم دست از انتشار تصاویر این بازی دست نکشید اما تفاوتی که این‌‌بار تصاویر او کرده بود، این بود که عکس‌ها واضح منتشر می‌شدند اما مشخص نبود مربوط به کدام یک از صحنه‌های بازی است و همین موضوع ذهن گیمرها را بیش از پیش درگیر خود می‌کرد. ظاهرا کوجیما قصد ندارد به این کار خود پایان دهد و این سازنده مروز و بسیار ماهر بازی به تازگی تصاویر جدید از این بازی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است. این تصویر سم را نشان می‌دهد که روی تپه‌ای ایستاده است و در حال تماشای کوه رو به روی خود است؛ که احتمالا از یکی از ماموریت‌های این بازی گرفته شده است.

همچنین کوجیما در چند توییت دیگر روند ضبط بازی Death Stranding که در کشورهای ژاپن و انگلیس بود را به نمایش گذاشت. او در این پست‌ها توضیح داد که نوشتن داستان این بازی کاملا بر عهده خودش بوده است که در ابتدا به زبان ژاپنی نوشته شده بود و سپس به زبان انگلیسی ترجمه شد. علاوه بر این جکوجیما اعلام کرد بسیاری از اسکریپت‌ها در طول ضبط بازی به شرایط داستان و همچنین بازیگری که قرار بود در بازی نقش یکی از شخصیت‌ها را برعهده داشته باشد، تغییر داده شد که این تغییرات همگی مثبت بودند و باعث ارتقا بازی شدند.

انتهای پیام/

تصویر جدید بازی Death Stranding  منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب شعر «من خیالم تخت است» سروده پیوند فرهادی به‌تازگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب شامل ۱۰ قطعه شعر به نام‌های «قدری تفکر»، «صفحه‌ی گم شده»، «تلاش هم از من»، «جهانگرد»، «لالایی»، «تولد»، «دل‌خور»، «بی تو من هیچم»، «باند فرود» و «افطار» است.

کتاب شعر «من خیالم تخت است» با تصویرگری محمدعلی عدیلی برای گروه سنی نونهال (بالای ۹ سال) مناسب است.

در یکی از شعرهای این کتاب به نام «بی تو من هیچم» که عنوان کتاب هم از مصرعی از آن گرفته شده آمده است؛

پیچ‌هایی کوچک / چوب‌هایی ساده / تا به هم وصل شدند / تخت شد آماده / من شنیدم می‌گفت / تخته‌ای با یک پیچ / دوستت دارم چون / بی تو من هیچم هیچ / گرچه کوچک هستی / کارت اما سخت است / تا تو پیشم هستی / من خیالم تخت است.

این‌کتاب با ۲۴ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6084477 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین
  • ببینید | سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین
  • نماهنگ حریفت منم منتشر شد
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • چگونه افسردگی را از خود دور کنیم؟
  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • فیلم| تصاویر VAR گل سالم بارسلونا مقابل رئال منتشر شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد