Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی علیه اعضای سرکنسولگری ترکیه در اربیل عراق را که منجر به کشته شدن یک دیپلمات و دو تن دیگر از اعضای سرکنسولگری ترکیه در این شهر شد، به شدت محکوم و با دولت و ملت ترکیه بویژه خانواده قربانیان این حمله، ابراز همدردی کرد.

موسوی افزود: تروریسم پدیده دهشتناکی است که خسارت‌های فراوانی به کشورهای منطقه وارد کرده و تنها راه مقابله با آن، مبارزه مشترک جامعه جهانی با گروههای تروریستی از طریق پایان دادن به حمایت های سیاسی، مالی، تسلیحاتی و ایدئولوژیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای حمله موشکی تروریستی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرداربهروز دولتی فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان در مراسم بزرگداشت شهدای حمله موشکی تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق با بیان اینکه نام و راه شهدا از جمله سرلشکر علی زاهدی و شهدای همراه در کنسولگری ایران در دمشق در ذهن ملت ایران فراموش نخواهد شد، گفت: سردار زاهدی یکی از فرماندهان دلاور دوران دفاع مقدس در عملیات‌های سرنوشت ساز بود و در زمان حضورش در گیلان همواره با تواضع و خوش رویی با همکاران صحبت می‌کرد. 
وی با اشاره به حمله مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران به مواضع اسرائیل افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی حاصل مجاهدت‌های جان برکفان ولایت اسلامی است که در میدان جهاد حق علیه باطل همواره حاضر هستند و ما همواره قدردان خون این شهدای والامقام هستیم و در راه امنیت ایران اسلامی جان خود را فدا می‌کنیم.
سردار هامون محمدی فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان هم در این مراسم گفت: اخلاص، شجاعت و معنویت از ویژگی‌های بارز سردار زاهدی بود و شهادت این مجاهد بزرگوار و همرزمان شهیدش باعث استحکام هرچه بیشتر جبهه مقاومت شد تا ضربه سنگینی از جبهه مقاومت به دشمن افسارگسیخته وارد شود.
وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی با زیر پا گذاشتن قوانین و کنوانسیون‌های بین المللی در تجاوزی آشکار به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد که حمله به خاک ایران محسوب می‌شود و غیور مردان سپاه پاسداران و مجاهدان جمهوری اسلامی ایران در شب گذشته پاسخ کوبنده‌ای به این رژیم کودک کش دادند و این سیلی محکم که نشان از اقتدار و غرور ملی ما است در تاریخ جهان ثبت خواهد شد.
فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان به مجاهدت‌های سردارحق بین و همرزمانش در فتح نبل الزهرا اشاره کرد و گفت: به برکت رشادت‌های شهدای جبهه حق علیه باطل، محور مقاومت در منطقه باعزت و عظمت جلوی ابرقدرت‌ها و تجاوزگران دنیا ایستاده است و شهادت در راه حق درسی از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل قانونی بود/ صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، حدی دارد
  • (ویدئو) بقایای موشک رهگیری شده ایران در اربیل عراق
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • درخواست رئیس سیا از ترکیه درباره ایران
  • رئیس سیا از ترکیه خواست میانجیگری کند
  • انگلیس: به حمایت از اسرائیل ادامه می‌دهیم | حمله ایران به اسرائیل را محکوم می کنیم
  • بزرگداشت شهدای حمله موشکی تروریستی در رشت
  • ابراز همبستگی ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق
  • به وقت تنبیه
  • ترکیه اتباع غیرمقیم تاجیکستان را اخراج می کند