Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حیدری در جلسه هماهنگی نحوه و تاریخ بهره‌برداری پروژه‌های در دست اجرای نوسازی مدارس لرستان در سال جاری، گفت: تعداد ۴۸ پروژه که هم اکنون در حال اجرا هستند تا پایان سال در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.

وی، افزود: این تعداد پروژه در قالب ۱۴۲ کلاس درس و با زیربنای کلی ۳۳ هزار و ۱۸۷ مترمربع به مناسبت‌های مختلف پس از تکمیل شدن در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، گفت: پروژه‌های تحویلی در هفته دولت شامل ۵ پروژه آموزشی در قالب ۱۶ کلاس درس، پروژه‌های تحویلی در مهرماه شامل ۲۱ پروژه آموزشی و ۲ پروژه ورزشی، تربیتی در قالب ۷۷ کلاس درس، پروژه‌های تحویلی در دهه مبارک فجر شامل ۹ پروژه آموزشی و ۵ پروژه ورزشی، تربیتی در قالب ۲۹ کلاس درس و همچنین ۶ پروژه آموزشی، ورزشی و تربیتی نیز در قالب ۲۰ کلاس درس در ایام دیگر تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

کد خبر 4669575

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا حیدری فضای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده است. مسعود حق لطفی با بیان این مطلب عنوان کرد: «ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری است و با توجه ‌به موقعیت مکانی، به ‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت محسوب می شود که با حفظ ساختار و شکل سنتی در حال مرمت است.»

مشخصات خانه بلدیه مساحت: ۴۹۰۰ مترمربع زیربنا: ۱۸ هزار متر مربع تعداد طبقات: ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) کارکردها: فرهنگی با یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر کد خبر 845115 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تا سه سال آینده کمبود فضای آموزشی استان رفع می‌شود