Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه ثبت جهانی یزد نباید به دو یا سه دستگاه دولتی واگذار شود افزود: دستگاه‌های ملی کار ارزنده‌ای در طول دو سال گذشته برای یزد جهانی انجام ندادند. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی سفید ظهر امروز در سومین شورای راهبردی ثبت جهانی یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه بعد از ثبت جهانی یزد به مانند گذشته هم مسئولان ملی، استانی و هم شهری در آن نقش دارند اظهار داشت: ثبت جهانی یزد به عنوان یک وظیفه ملی از سوی مسئولان کشوری و استانی دنبال شد که ادامه آن نیز باید به همین شکل باشد و نقش‌هایی است که دستگاه‌های ملی باید برای یزد اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدام عوامل ثبت جهانی یزد را تهدید می‌کند؟مراسم ثبت جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود«سبلان» ظرفیت ثبت جهانی دارد؛ 18 سال انتظار در فهرست موقت

رئیس شورای شهر یزد افزود: در طول دو سالی که از ثبت جهانی یزد می‌گذرد اتفاقی که باید از سوی دولت، مجلس، وزارت مسکن، سازمان میراث فرهنگی و بخش‌های دیگر پیگیری می‌شد تحقق نیافت.

وی با بیان اینکه گفت: بحث فاضلاب، برق رسانی، گازرسانی، آب رسانی و غیره که باید به شیوه خاصی در بافت تاریخی انجام شود و دستگاه‌های ملی به صورت جدی در این قضیه وارد شوند و اگر بخواهند شهرداری را مسئول این کار بدانند با توجه به حجم بالای آن و میزان هزینه و نیروی انسانی و تلاشی که باید صورت پذیرد، به تنهایی از عهده آن بر نمی‌آید.

سفید با تاکید بر اینکه ثبت جهانی یزد نباید به دو یا سه دستگاه دولتی واگذار شود خاطرنشان کرد: واگذاری این امر به دو یا سه دستگاه مختلف نمی‌تواند بار را به مقصد برساند.

رئیس شورای شهر یزد تصریح کرد: مسئله‌ای که باید در این خصوص مدنظر قرار گیرد این است که قبل از ثبت جهانی و بعد از ثبت جهانی چه فعالیت‌هایی صورت گرفت و آمارهای آن مشخص شود که اگر این مقایسه امروزه صورت گیرد که این کار مقایسه‌ای تاکنون انجام نشده است.

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: امیدواریم در مورد ثبت جهانی یزد بتوانیم با همکاری دستگاه‌های دولتی استان و مسئولان کشوری به شکلی عمل کنیم که در خور و شان شهر جهانی یزد باشد.

انتهای پیام/ ع

R41376/P1494/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­ ­به نقل از­وبدا، این تجهیزات به طور قابل توجهی ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس را افزایش خواهد داد. اقلام اهدایی قرار است در استان‌های هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان توزیع شوند. دستگاه دفیبریلاتور می‌تواند نجات بخش زندگی در هنگام ایست قلبی ناگهانی باشد. این وسیله ریتم ضربان قلب را به طور موثر پایش کرده و با ارسال شوک‌های الکتریکی عملکرد طبیعی قلب را احیا می‌کند. طراحی این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که با حداقل آموزش پزشکی می‌توان از آن استفاده کرد و به این دلیل برای تیم‌های پاسخ به فوریت‌های پزشکی بسیار با ارزش هستند. دکتر سید جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با اهدای این دستگاه ها، عنوان کرد: با افزایش فراهم بودن دفیبریلاتور، امدادگران و پرسنل اورژانس در استان‌های مربوطه برای ارائه مراقبت‌های مؤثر و به موقع به افراد نیازمند مجهزتر خواهند شد. وی همچنین گفت: اهدای این تجهیزات، که به طور مشترک از سوی دفتر کمک‌های انسانی اتحادیه اروپا تامین مالی شده است، تاکیدی است بر تعهد ما نسبت به تقویت نظام سلامت و ارتقای خدمات پزشکی اورژانس برای جمعیت‌های آسیب پذیر. گفتنی است، این پروژه در راستای ماموریت سازمان جهانی بهداشت، یعنی تضمین دسترسی همگانی به خدمات باکیفیت سلامت، به ویژه در مناطقی که با بحران‌های انسانی مواجه هستند، انجام گرفته است. هدف نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در ایران این است که از طریق توانمندسازی نهاد‌ها و ارائه دهندگان خدمات سلامت محلی به ارتقای تاب آوری و پایداری نظام سلامت در استان‌های هدف کمک کند.

دیگر خبرها

  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • انتقاد جوکار از نحوه قیمت گذاری توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • شورای امنیتِ کی؟
  • انتقاد از نحوه قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • جزئیات همکاری دستگاه‌های دولتی با درگاه ملی مجوزها اعلام شد | این ۱۵ دستگاه مجوز الکترونیکی ندارند!
  • انتقاد از برون سپاری تعلیم و تربیت
  • انتقاد از برون سپاری تعلیم وتربیت