Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:22:47 GMT

تولیدات صنایع دستی شهرستان دشتی حمایت می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۳۵۰۳

تولیدات صنایع دستی شهرستان دشتی حمایت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید پیروز موسوی عصر چهارشنبه در نشست با فرماندار دشتی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های منطقه ویژه حمایت از تولیدات و صنایع دستی است و در همین راستا نیز کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: به زودی نمایشگاهی با رویکرد معرفی تولیدات صنایع دستی شهرستان دشتی در منطقه ویژه دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتی نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های صورت گرفته منطقه ویژه گفت: شهرستان دشتی از ظرفیت‌های بالقوه ای در همه بخش‌ها بویژه حوزه صنایع دستی برخوردار است.

عبدالله نادری افزود: در چند سال اخیر کارهای خوبی در این حوزه صورت گرفته که زمینه اشتغال افراد زیادی را نیز در سطح شهرستان فراهم آورده است.

وی همچنین از حمایت‌های منطقه ویژه در خصوص طرح نخبه پروری در شهرستان تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم این حمایت‌ها در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

کد خبر 4669563

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ محسن معصوم‌علیزاده در نشست با فرماندار ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است، افزود: سعی داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته‌تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها باشیم.

او تصریح کرد: در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار و حمایت‌های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم.

فرماندار ملایر نیز گفت: این شهرستان با ظرفیت بالای خود و دو نشان بین‌المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور بوده و در اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است.

سلمان اسماعیلی افزود: قلب این مرکز اقتصاد، عرضه صنایع دستی ملایر خواهد بود، در کنار این اقدام تقویت آنلاین‌شاپ‌ها در سکوهای مجازی بسیار پراهمیت است.

او تأکید کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه‌های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت امسال شاهد افتتاح مجموعه «مینی‌ورد» به شکل رسمی باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ