Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:01:35 GMT

پیش‌بینی خرید ۴۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۳۵۳۳

پیش‌بینی خرید ۴۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت بیرانوند در سخنانی، گفت: از آغاز فصل برداشت تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شده که عمده این محصول متعلق به مناطق جنوبی استان است.

وی، افزود: بر این اساس خوشبختانه شاهد رشد ۲۰ درصدی خرید گندم در مناطق جنوبی لرستان بوده‌ایم.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان با بیان اینکه برداشت محصول در سایر نقاط استان همچنان ادامه دارد، گفت: سال گذشته شرکت غله ۳۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری کرد اما امسال بر اساس پیش‌بینی‌ها این میزان به ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند، اظهار کرد: در بحث خرید کلزا نیز خوشبختانه شاهد رشد خوبی بوده‌ایم چنانکه تا امروز هزار و ۷۵۰ تن کلزا خریداری شده و بر اساس پیش بینی‌ها این مقدار تا پایان سال زراعی به چهار هزار تن خواهد رسید، این در حالی است که سال گذشته سه هزار و ۷۰۰ تن کلزا از مزارع استان خریداری شد.

کد خبر 4669582

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت بیرانوند خرید گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شکاری ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر تعاون روستایی شهرستان هندیجان و جمعی از کشاورزان، سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: از این پس کشاورزان بخش سورین می‌توانند محصول گندم مازاد بر نیاز خود را به مرکز خرید گندمی که با همکاری مسئولان این شهرستان تأسیس و راه اندازی شده، تحویل دهند.

شکاری اظهار کرد: پیش از افتتاح مرکز خرید یادشده، کشاورزان بخش سورین، گندم مازاد خود را به مرکز خرید بخش چم خلف عیسی یا مرکز خرید آسیاب واقع در شهر امیدیه که مسافت طولانی با بخش سورین دارد تحویل می‌دادند که این امر علاوه بر زمان بر بودن نیز هزینه‌های بسیاری را برای کشاورزان داشته که با افتتاح این مرکز خرید گندم این مشکل برطرف شده است.

کد خبر 6084493

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • برداشت ۱۹ هزار تن کلزا در دهلران
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • پیش بینی تولید ۱۱ هزار تن بذر گندم در استان مرکزی