Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جانشین سازمان بسیج سازندگی افزود: پیشنهادات لازم در خصوص موانع و مشکلات موجود در ساخت و ساز منازل سیل زده گفته شده که ان شاءالله تا قبل از شروع فصل سرما ساخت خانه ها به سرانجام برسد .
وی در ادامه در خصوص بهسازی و مرمت خانه ها سیل زده گفت: کارها به خوبی پیش می رود و انتظار می رود همانند ساخت و ساز منازل سیل زده سایر خانه هایی که نیاز به مرمت و بازسازی دارند تکمیل و تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین جلسه تخصصی بررسی و رفع مشکلات و موانع و ارائه پیشنهاد و راهکار عملیاتی جهت سرعت بخشیدن ساخت منازل سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی لرستان با حضور جانشین بسیج سازندگی، مدیر فنی سازمان، مسئول سازندگی استان لرستان، رئیس ستاد مرکزی بازسازی بنیاد مسکن، مدیر کل محترم بنیاد مسکن و مدیر کمیته امداد امام خمینی استان تشکیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان

امروز در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر کشور با حضور رییس جمهور تحویل متقاضیان شد.

 سهم استان کردستان از این میزان، ۷۳۸ واحد بود که امروز با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین و مدیران استان به صورت نمادین یکی از این واحد‌های مسکن مددجویی در روستای کوله هرد از توابع شهرستان سنندج واگذار شد.

در اسفندماه سال ۱۴۰۱، ۲۳ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در این بخش تکمیل و تحویل متقاضیان شده بود که با مجموع آن تاکنون ۵۶ هزار و ۸۶۳ واحد به مددجویان کمیته‌امداد در دولت سیزدهم تحویل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است