Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربازدیدترین اخبار فرهنگی تسنیم در ۲۴ ساعت گذشته را به‌‌‌تفکیک بخوانید. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ فرهنگی نظرات - اخبار فرهنگی -

پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم امروز (بیست و ششم تیرماه) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

1-حاشیه‌ای بر حاشیه دولت| خروج سه‌باره علی‌عسگری از جلسه دولت با چهره‌ای درهم+تصاویر

2-«گاندو» در قاب دوربین تسنیم| از بایکوت سریال تا پیام‌های تهدیدآمیز برای کارگردان!/ «گاندو» صدای زیر سوال بردن مدیران ناکارآمد

3-هالیوود علیه "ترامپ"

4-نام فیلم جدید "حاتمی‌کیا" مشخص شد

5-افسانه کمالی: سعی کردم مغز یک بچه‌ اوتیستی را روی صحنه تئاتر باز کنم

6-آیین تجلیل از سریال «گاندو» در تسنیم| از تأکید برای پخش مجدد و هجمه برای دیده‌نشدن سریال تا دعوت کارگردان از مسئولان برای تماشای «گاندو» + عکس

7-رئیس صداوسیما: نگاه به سرمایه‌داری در سریال‌سازی‌ها تغییر می‌کند

8-آغاز اجرای طرح «تابستانه کتاب98» در شهر تهران

پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در بیست و پنجم تیرماه

انتهای پیام/+

R1515/P/S4/CT12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون.خ۵» و «محفل» پربیننده‌ترین‌های رسانه ملی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳

 

 نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان ۱۴۰۳ رسانه ملی با حضور رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما، معاون امور استان‌ها، قائم مقام معاونت سیما، قائم مقام معاونت صدا و مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی برگزار شد.

سلیم غفوری قائم‌مقام معاونت سیما با اشاره به برنامه‌های عیدنوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ عنوان کرد: در حوزه برنامه‌های رمضان ۱۰ برنامه ویژه افطار و ۹ برنامه سحر داشتیم. همچنین ۵۰ ویژه برنامه معارفی به روی آنتن رفت. شبکه‌ها امسال به سراسر کشور توجه داشتند و قالب‌های برنامه‌سازی تنوع داشت.

 خورشیدی مدیرعامل تلوبیون توضیح داد: در تلوبیون ۵۰ میلیون دقیقه بازدید در ۲۴ ساعت منتهی به سال تحویل داشتیم. ۱۱۲ هزار و ۵۴۶ آی پی منحصر بفرد در لحظه سال تحویل شبکه سه را تماشا می‌کردند. بیش از ۴۰ هزار آی‌پی مخاطب شبکه یک بودند و بیش از ۳۰ هزار آی‌پی شبکه دو را تماشا می‌کردند.

وی افزود: پربازدیدترین برنامه افطار طی چهار سال اخیر برنامه زندگی پس از زندگی بوده است، اما امسال برنامه محفل به زندگی پس از زندگی رسید. هر دو برنامه بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار بازدید داشتند. برنامه‌های پناه و هلال در رده‌های بعدی قرار گرفتند. در بین برنامه‌های سال تحویل برنامه‌های سال نو، شب عیدی و ایران دوست‌داشتنی به ترتیب پرمخاطب بوده‌اند. در میان برنامه‌های سرگرمی مهمانی، مردان آهنین، شب‌خوش، پاورقی و معرکه به ترتیب بیشترین مخاطب را داشتند. در حوزه سریال‌ها بر اساس تعداد مخاطب محاسبه شده در هر قسمت نون‌خ ۵، زیرخاکی، هفت سر اژدها، رستگاری و جومونگ۳ در تلوبیون پربیننده بودند.

شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما گفت: نظرسنجی برنامه‌های صداوسیما درب منازل مردم یا به صورت تلفنی صورت می‌گیرد و سریال‌ها هر دو هفته یکبار و برنامه‌های شاخص هر ماه یک بار نظرسنجی می‌شوند.  در آخرین نظرسنجی که داشتیم کلیت مخاطب صداوسیما ۶۶ درصد است. البته این نظرسنجی در تهران و مراکز استان‌ها انجام شده و میزان مخاطب در شهرستان‌ها و روستا‌ها بیشتر است. این آمار در شهرستان‌ها حدود ۷۰ درصد و در روستا‌ها ۷۸ درصد است. این اعداد در عصر اینترنت چیزی شبیه معجزه است. میزان مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی آمریکا مشخص است و به ندرت به ده درصد می‌رسد. پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی انگلستان ۱۸ درصد مخاطب داشته‌اند. 

وی افزود: بخشی از مخاطبان ما در بستر فضای مجازی دنبال می‌کنند. وقتی درباره میزان مخاطب صحبت می‌کنید باید مخاطب برودکست را هم لحاظ کنیم.در بین سریال‌ها نون‌خ ۴۱ و نیم درصد، زیرخاکی ۲۴.۹ درصد، هفت سر اژد‌ها ۲۲.۵ درصد و رستگاری ۱۵.۵ درصد مخاطب داشته‌اند. سریال نون. خ نسبت به پارسال ۱۰ درصد رشد مخاطب داشته است. همچنین در برنامه‌های شب قدر ۲ تا ۳ درصد ریزش مخاطب نسبت به سال قبل داشتیم. از این ریزش استقبال می‌کنیم، چون نشان می‌دهد مردم در مراسم مساجد شرکت کرده‌اند. 

شاکری‌نژاد با اشاره به میزان مخاطبان برنامه‌های افطار گفت: محفل با ۲۷.۹ درصد پرمخاطب‌ترین برنامه بوده و زندگی پس از زندگی ۲۷.۱ درصد در رتبه دوم قرار گرفته است. این دو برنامه رکورد سال قبل را شکسته اند. سال قبل مخاطب زندگی پس از زندگی ۲۶ درصد و مخاطب محفل ۱۹ درصد بود. پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سحر هم، برنامه‌های شبکه‌های استانی، ماه خدا و ماه من بوده‌اند.

در حال تکمیل ....

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • ۶۶ درصد مردم ایران همراه با تلویزیون و «نون‌خ» صدرنشین
  • پربیننده ترین برنامه‌های صداوسیما مشخص شدند
  • «نون.خ۵» و «محفل» پربیننده‌ترین‌های رسانه ملی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳
  • «نون. خ ۵» پربیننده‌ترین شد و «زیرخاکی» محبوب‌ترین
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها
  • ببینید | پربیننده شدن برنامه‌های معارفی یک اتفاق تحولی است | سریال «زیرخاکی» پرمخاطب می‌شود
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • «نون خ ۵» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد