Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا سالگرد شهدای گمنام در بخش رودزرد خوزستان برگزار می‌شود. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با حضور اقشار مختلف دومین سالگرد شهدای گمنام آرمیده در بخش رودزرد خوزستان برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی روز پنج‌شنبه 27 تیر ماه برگزار می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمتدگان اسلام و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در آن حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین سالگرد شهدای گمنام آرمیده در بخش رودزرد خوزستان در جوار مزار منور این شهیدان گلگون کفن برگزار می‌شود که جوانان و نوجوانان خوزستانی با حضور در این برنامه یاد شهدا را گرامی می‌دارند.

صادق آهنگران از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و حماسه سرایان دوران هشت سال دفاع مقدس دومین سالگرد شهدای گمنام آرمیده در بخش رودزرد خوزستان شعرخوانی می‌کند.

پیکر مطهر شهدای گمنام رودزرد روز پنج‌شنبه 29 تیر ماه سال 1396 همزمان با 25 شوال سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) بر دوش مردم این دیار تشییع شد.

میزبانی دیار شهید علی هاشمی از کاروان آلاله‌های گلگون؛ 44 یاس پرپر معراج شهدای اهواز را معطر کردنداستقبال گرم مردم ایران از پرستوهای مهاجر؛ استشمام عطر شهادت با حضور 44 مسافر بهشت در شلمچهپرواز کبوتران خونین‌بال در آسمان ایران؛ بازگشت پیکر پاک 44 شهید تازه‌تفحص‌شده به کشور

یکی از این شهدای والامقام شهید گمنامی است که در زمان شهادت 24 سال سن داشت و در اسفند ماه سال 1362 در عملیات خیبر آسمانی شد.

این جوان ایرانی در منطقه عملیاتی جزایر مجنون به فیض شهادت نائل شد و پس از 34 سال پیکر پاکش توسط کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح تفحص شد و به خاک وطن بازگشت.

لاله بی‌نشان دیگر نیز نوجوانی 16 ساله است شهید که در اسفند ماه سال 1363 در عملیات بدر به شهادت رسید و نام خود را در زمره شهدای اسلام ثبت کرد.

این رزمنده نوجوان در منطقه عملیاتی شرق دجله آسمانی شد و پیکر پاکش با گذشت 33 سال به وطن بازگشت و میهمان مردم شهیدپرور بخش رودزرد شد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیرو‌های هوایی ارتش در این مراسم شهید محمد ولی قرنی را شهید حفظ یکپارچگی کشور دانست و گفت:ر وحیه حق طلبی و مبارزه با دشمن از ویژگی‌های این شهید ارزشمند کشور است.

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت افزود:بصیرت هوشیاری و ولایتمداری از دیگر خصوصیات شهید قرنی بود که امروز هم درر سایر نیرو‌های نظامی دیده می‌شود.

غباروبی و عطر افشانی مزار ۲۰۰ شهید ارتش در گلزار شیخان از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت شهادت شهید قرنی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد