Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مدیران باشگاه فوتبال استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات همچنان به دنبال جذب بازیکن هستند تا نیاز های این تیم را را در پست های مختلف رفع کنند.

عارف غلامی که به تازگی از فولاد خوزستان جداشده در رادار استقلالی ها قرار گرفته و مذاکراتی نیز بین طرفین صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 فیلم بازی غلامی به آندره آ استراماچونی داده شده و آبی پوش شدن بازیکن تیم ملی امید به نظر این مربی ایتالیایی بستگی دارد.

غلامی در پست دفاع بازی می کند و باتوجه به جداشدن برخی از مدافعان فصل گذشته استقلال، احتمال آبی پوش شدن او بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید:

کریمی با استقلال به توافق رسید

جانشین پاتوسی در استقلال مشخص شد

استراماچونی از استقلال جدا می‌شود

انتهای پیام/

غلامی استقلالی می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس تنها مدعیان قهرمانی هستند، گفت: تیمی می‌تواند سکوی قهرمانی را در پایان فصل به خود اختصاص دهد که از مسائل حاشیه‌ای به دور باشد.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم‌های سپاهان، تراکتور و استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم برای رسیدن به کورس قهرمانی اظهار کرد: سپاهان و تراکتور متاسفانه چون دچار مسائل حاشیه‌ای شدند از کورس قهرمانی عقب ماندند و فاصله زیادی با تیم‌های صدر جدولی گرفتند. تنها تیم‌های مدعی قهرمانی استقلال و پرسپولیس هستند که از بین آنها تیمی می‌تواند قهرمان شود که از مسائل حاشیه‌ای به دور باشد. مسائل حاشیه‌ای مثل سیلی می‌ماند که مانع رسیدن تیم به سکوی قهرمانی می‌شود.

وی افزود: تیم سپاهان در نیم فصل اول عملکرد رو به رشدی داشت و این انتظار می‌رفت که با این همه مهره صدرنشین شود اما در نیم فصل دوم نمی‌دانم چه اتفاقی برای این تیم رخ داد که از صدر عقب‌نشینی کرد. تراکتور نیز به همین شکل ابتدای فصل خیلی خوب جلو آمد اما به خاطر مسائل حاشیه‌ای در نیم فصل دوم جایگاه خود را از دست داد و اکنون استقلال و پرسپولیس هستند که برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی کدام تیم بیشتر است استقلال یا پرسپولیس، تصریح کرد: هر تیمی که در طی ۷ هفته باقی مانده تا پایان فصل شرایط ثابت و پایداری داشته باشد قهرمان است، البته شاید در کاغذ پرسپولیس بازی‌های سختی را پیش رو داشته باشد اما این دلیل نمی‌شود و برای کسب عنوان قهرمانی باید تمام موانع را طی کند و انگیزه خود را برای قهرمانی افزایش دهد.

حلالی با بیان این که مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را تحت شعاع قرار داده است، خاطرنشان کرد: چیزی که از فوتبال می‌بینیم متاسفانه بیشتر مسائل حاشیه‌ای و رفتارها و کارهای غلط است، فرهنگ سازی خوبی در فوتبال انجام نشده، به طوری که وقتی داور سوت می‌زند همه وارد زمین می شوند در حالی که نباید این طور باشد و این‌گونه مسائل زیبایی فوتبال را تحت شعاع خود قرار می‌دهد. برخی از افراد به خاطر خالی کردن عقده‌های خود وارد استادیوم می‌شوند و همین مساله سبب می‌شود تا افراد برجسته و صاحب نام حضور کمرنگی در استادیوم داشته باشند. وقتی مسائل حاشیه‌ای به سکوها کشیده می‌شود و فرهنگ سازی در فوتبال صورت نمی‌گیرد ماهیت فوتبال زیر سوال می‌رود.

وی گفت: درست است که استقلال و پرسپولیس برای صدرنشینی یک اختلاف امتیاز دارند اما تا پایان فصل هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تیمی موفق است که با برنامه بازی کند و تنها تمرکزش روی بازی خودش باشد، قطعا چنین تیمی شایستگی قهرمانی را دارد.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: پرسپولیس به لحاظ فوتبالی جزو تیم‌هایی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند. هر چند در نیم فصل اول برای هر بازی برنامه خاصی نداشت و حریفان دست آن را می‌خواندند اما در نیم فصل دوم با تغییراتی که در این تیم ایجاد شد یک مقدار برنامه تاکتیکی‌اش متفاوت شد و شکل بهتری پیدا کرد. البته اگر بخواهد در جام باشگاه‌های آسیا موفق عمل کنیم پرسپولیس باید ایرادات خود را برطرف کند تا امید بیشتری برای قهرمانی داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه استقلال تنها به دنبال ۳ امتیاز بازی است، تصریح کرد: شانس قهرمانی استقلال در لیگ ۵۰- ۵۰ است، این تیم به خاطر اختلافی که بین مدیریت و سرمربی وجود دارد به جای ارائه فوتبال زیبا تنها دنبال ۳ امتیاز بازی است، در حالی که درست نیست و باید در کنار کسب ۳ امتیاز، بازی زیبایی را نیز به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • قهرمانی تیم خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در آلمان
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!