Web Analytics Made Easy - Statcounter



نامه ‏19 تیر دبیر هیات دولت به نوبخت از دستور رئیس جمهور مبنی بر عدم تخصیص بودجه سازمان صدا و سیما حکایت دارد.

به گزارش فارس، ‏۱۹ تیرماه سال جاری، محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت در نامه‌ای به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه یک دستور عجیب را از سوی رئیس جمهور تاکید کرده است.

در این نامه آمده است که اعتبارات صداوسیما پس از تایید دو نماینده رییس جمهور، در شورای نظارت سازمان تخصیص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا برخی از اخبار حکایت از این دارد که تخصیص بودجه سه ماهه دوم صداوسیما صفر شده و بناست با ندادن بودجه به این سازمان از سوی دولت، اعمال فشار بیشتری برای پذیرفتن شرایط به صداوسیما وارد شود.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغسختگیرتر شدن حیایی و توجه ویژه نونهالی به موسیقیموگرینی: حفظ برجام وظیفه تمام دنیاست ظریف: آمریکا دست از فروش سلاح به افراد مشابه صدام بردارد تمرین خواهران منصوریان برای حضور درمسابقات جهانیروسیه: ساخت نیروگاه دوم بوشهر طبق برنامه پیش می‌رودترودو خطاب به ترامپ: این شیوه درست کشورداری نیستقانونگذاران آمریکایی قطعنامه‌ای برای بازگشت به برجام ارائه کردند بازیگران «مثبت فکر کن» تکمیل شدندصدور مجوز برای مجموعه «شب‌نشینی» مهران مدیری و فیلم «پارادایس»ادعای جدید وزیر خارجه آمریکا: ایران آمادگی خود را برای گفتگو درباره برنامه موشکی اش اعلام کرد!ترامپ: دنبال تغییر نظام ایران نیستیم لمپنیسم سیاسی؛ از احمدی‌نژاد بی‌کلاس‌ تا شوخی‌های زننده قاضی‌پور! سایر خبرهای داغ

دندان های زیبا داشته باشید

اینترنت رایگان/ این بار واقعیه..

اتوماسیون اداری

طراحی گرافیکی فقط با 20 هزار تومن

آیا می خواهید به کانادا مهاجرت کنید

وکیل خانواده (طلاق،نفقه،مهریه و ...)

فروش ویژه انواع نوار بهداشتی با کیفیت

قرعه کشی باور نکردنی پنبه ریز !!

افزایش قد دیگر یک رویا نیست

طراحی بنر تلگرام و اینستاگرام/قیمت مناسب

آیا می دانید خروج سخت مدفوع خشک باعث ...

به صورت اقساطی لوازم خانگی بخرید

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام رئیسی در حکمی مسئولیت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید کرد.

در متن حکم رئیس‌جمهور خطاب به محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

«در اجرای بند (۱) ماده (۱) و تبصره (۱) ماده (۲) قانون نحوه اجرای اصل (۱۷۵) قانون اساسی در بخش نظارت مصوب ۱۳۷۰/۰۷/۱۱ مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمدید مسئولیت جناب عالی به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران موافقت می‌شود.

انتظار دارد با همکاری سازنده سایر اعضای محترم شورا ضمن ایفای نقش تعیین کننده و اعمال نظارت مؤثر بر برنامه‌های رسانه ملی در جهت ارتقا آگاهی؛ امید و معرفت عمومی تقویت هویت دینی، ملی و انقلابی، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی در چارچوب قوانین مصوب اهتمام نموده و به صورت فصلی آخرین وضعیت و گزارش اقدامات انجام گرفته در خصوص تحقق انتظارات فوق را به این جانب ارسال نمائید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.»

دیگر خبرها

  • پیمان جبلی: بنا به ضرورت جابجایی‌های دیگری در صدا و سیما انجام خواهد شد
  • جبلی: احتمال جابجایی‌های دیگر در صداوسیما هست
  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • رئیس صدا و سیما : بنا به ضرورت جابجایی های دیگری در صداوسیما انجام خواهد شد
  • جابجایی‌های دیگری در صداوسیما در راه است؟
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • قالیباف بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال کرد
  • تمدید حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما
  • تخصیص ٢٣ درصد بودجه آبخیزداری تاکنون / سازمان برنامه و بودجه کمک کند