Web Analytics Made Easy - Statcounter



نامه ‏19 تیر دبیر هیات دولت به نوبخت از دستور رئیس جمهور مبنی بر عدم تخصیص بودجه سازمان صدا و سیما حکایت دارد.

به گزارش فارس، ‏۱۹ تیرماه سال جاری، محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت در نامه‌ای به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه یک دستور عجیب را از سوی رئیس جمهور تاکید کرده است.

در این نامه آمده است که اعتبارات صداوسیما پس از تایید دو نماینده رییس جمهور، در شورای نظارت سازمان تخصیص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا برخی از اخبار حکایت از این دارد که تخصیص بودجه سه ماهه دوم صداوسیما صفر شده و بناست با ندادن بودجه به این سازمان از سوی دولت، اعمال فشار بیشتری برای پذیرفتن شرایط به صداوسیما وارد شود.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغسختگیرتر شدن حیایی و توجه ویژه نونهالی به موسیقیموگرینی: حفظ برجام وظیفه تمام دنیاست ظریف: آمریکا دست از فروش سلاح به افراد مشابه صدام بردارد تمرین خواهران منصوریان برای حضور درمسابقات جهانیروسیه: ساخت نیروگاه دوم بوشهر طبق برنامه پیش می‌رودترودو خطاب به ترامپ: این شیوه درست کشورداری نیستقانونگذاران آمریکایی قطعنامه‌ای برای بازگشت به برجام ارائه کردند بازیگران «مثبت فکر کن» تکمیل شدندصدور مجوز برای مجموعه «شب‌نشینی» مهران مدیری و فیلم «پارادایس»ادعای جدید وزیر خارجه آمریکا: ایران آمادگی خود را برای گفتگو درباره برنامه موشکی اش اعلام کرد!ترامپ: دنبال تغییر نظام ایران نیستیم لمپنیسم سیاسی؛ از احمدی‌نژاد بی‌کلاس‌ تا شوخی‌های زننده قاضی‌پور! سایر خبرهای داغ

دندان های زیبا داشته باشید

اینترنت رایگان/ این بار واقعیه..

اتوماسیون اداری

طراحی گرافیکی فقط با 20 هزار تومن

آیا می خواهید به کانادا مهاجرت کنید

وکیل خانواده (طلاق،نفقه،مهریه و ...)

فروش ویژه انواع نوار بهداشتی با کیفیت

قرعه کشی باور نکردنی پنبه ریز !!

افزایش قد دیگر یک رویا نیست

طراحی بنر تلگرام و اینستاگرام/قیمت مناسب

آیا می دانید خروج سخت مدفوع خشک باعث ...

به صورت اقساطی لوازم خانگی بخرید

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود

داوود منظور عصر پنجشنبه در نشست با فعالان اقتصادی دامغان در سالن جلسات دانشگاه دامغان در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، افزود: طبق آمارها طی سه سال گذشته رشد تولید در کشور رقم خورد، اما کشور می‌تواند جهش داشته باشد که رشدی فراتر از معمول محقق شود و این جهش، بدون شک حاصل فعالیت و مشارکت مردم است.

وی به رشد تولید در کشور اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌های اقتصادی، سال ۱۴۰۲ ایران به رشد بالای ۶ درصد رسید که این امر با تلاش مضاعف فعالان اقتصادی، تبدیل تهدیدها به فرصت، فاصله‌گیری از خام‌فروشی و در سایه روحیه تعاملی شکل گرفت.

منظور اضافه کرد: برای جهش تولید باید از ظرفیت منطقه ای و بین‌المللی استفاده شود، به شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر توجه داشت و سهم دانش را در تولید افزایش داد و از تولید منبع‌محور به تولید دانش‌پایه حرکت کرد.

وی گفت: فعالان عرصه تولید بهترین مشاوران دولت در تحقق اهداف اقتصادی هستند که با تعامل متقابل آنها رونق اقتصادی شکل می‌گیرد.

به گفته این مسوول، فعالان عرصه تولید بهترین مشاوران دولت در تحقق اهداف اقتصادی هستند که نقش دولت و فعالان اقتصادی به واقع مکمل یکدیگر است و با این تعامل، یک مشارکت عمومی و خصوصی شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: نتیجه این رویکرد همکارانه با وجود تمام فشارهای دشمن، تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود، جهش و شکوفایی اقتصادی است.

منظور اظهار داشت: تولید کلید حل مسائل کشور است و فعالان اقتصادی در خط مقدم جنگ اقتصادی و ترکیبی هستند که این امر نشان می‌دهد کلید حل مشکلات به دست تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: تولید وقتی سرعت و جهش می‌گیرد که گره از پای تولید باز شود و این امر با پشتیبانی و برنامه‌ریزی درست شکل می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • ماجرای نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها!
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین المللی موزه ها / امضای مصوبه ‏ای با چشم‌‏های بسته
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها؛ اشتباه بزرگ؟
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رئیس سازمان بودجه
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد