Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:45:04 GMT

نیازهای جامعه ایثاگران منطقه یکم کشور بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۳۷۸۷

نیازهای جامعه ایثاگران منطقه یکم کشور بررسی شد

فریبرز همدانی مشاور امور ایثارگران استان البرز در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت که جامعه ایثارگران دارای نیازها و مطالبات مختلفی است که باید مورد ارزیابی و بررسی کارشناسانه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این نشست مشاوران امور ایثارگران استانداران البرز، گیلان، مازندران، قزوین، تهران، سمنان و قم موانع و مشکلات پیش روی جامعه ایثارگران را در زمینه‌های تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر، اشتغال، درمان و استخدام ایثارگران را با حضور حسین همراهی مسئول امور ایثارگران وزارت کشور مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همدانی گفت: قرار است که موارد مطرح شده در این نشست توسط مشاور امور ایثارگران وزارت کشور در سطح ملی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

۷۴۱۰/‏‬ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز